Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 3.2.2022 den 23.45):

Forferdelig dårlig planløsning. Veldig små soverom i forhold til stue/kjøkken. Når barn blir større ønsker de privatliv, gjerne litt stor seng og en plass å game. Da fungerer de triste rommene dårlig. Og hvorfor så små vinduer? Samtidig er kjøkken og stue så digert at kjøkkeninnredningen ser ut som den har dukkestørrelse. Her har ikke arkitekten gjort jobben sin!

Anonymkode: 3b767...67e

Uff enig, malplasserte downlights også.. folk trenger å lære seg å plassere downlight korrekt.. slutt med stjernehimmel. Og bygget ser ut som en skole🙈

Anonymkode: 459a3...a07

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Uff enig, malplasserte downlights også.. folk trenger å lære seg å plassere downlight korrekt.. slutt med stjernehimmel. Og bygget ser ut som en skole🙈

Anonymkode: 459a3...a07

Downlights generelt er forferdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (På 2/2/2022 den 16.48):

Jeg er ufør og leide, men fikk lån til å kjøpe i Skien og har en ganske god leilighet nå (dog i en blokk med mange andre uføre, men ikke den verste sorten). Jeg flyttet hit fra Trondheim for 6 1/2 år siden delvis på grunn av boligprisene

Skien er veldig rimelig. Men vi har faktisk valgt å flytte ut av Skien og tilbake til der vi bodde før. Skien har virkelig ikke bra skoler eller god økonomi mtp barn og unge. 

Anonymkode: 04836...1c0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2/4/2022 den 17.12):

Det gjør man i omtrent alle nybygg i Oslo-området.. Er vel eneste måten de får plass til garasje og hus på de små tomtene (siden de deler dem opp for å bygge flere hus per tidligere eneboligtomt). Synes egentlig det huset der var litt fint jeg da :) Men likte ikke at det var lagt opp til å ha soverommene i underetasjen sammen med hybel, virker lite praktisk sånn støymessig. Ville nok også malt noe av det grå i andre farger ja! 

Enig i det! Synes det er så merkelig ser på mye hus og gjerne nyere hus for tiden og ofte er det da kjempestort soverom med bad og walkin + 2-3 bittesmå soverom. Virker så merkelig, jeg ville mye heller hatt 3 soverom av normal størrelse og 2 bad som alle har tilgang til fra gang. 

Anonymkode: fccee...44a

Signerer denne. Hva skal vi foreldre med digert master bedroom h itvi kunskal sove, mens barna som er MYE mer på rommene sine I fbm lek, lekser og vennebesøk skal bo på kott? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skien er veldig rimelig. Men vi har faktisk valgt å flytte ut av Skien og tilbake til der vi bodde før. Skien har virkelig ikke bra skoler eller god økonomi mtp barn og unge. 

Har ikke barn, så det spiller ingen rolle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Fint med toppleilighet, men 30 mill i Fredrikstad ..? 

og hvordan i all verden kan de forsvare den prisen når leiligheten ble solgt for 16 mill i 2019 ..? 
https://www.finn.no/221547758

Anonymkode: f9209...845

Helt enig i horribel pris, men leiligheten var ferdig i 2019, så kjøper signerte nok kontrakt en del tid før dette, kanskje i 2017 en gang. Så pris på 16 reflekterer nok markedspris fra den gang, ikke 2019. Men en sinnsyk økning likevel, og har nok ikke gjort noe som helst heller på en så ny leilighet

Anonymkode: c1a55...a92

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Helt enig i horribel pris, men leiligheten var ferdig i 2019, så kjøper signerte nok kontrakt en del tid før dette, kanskje i 2017 en gang. Så pris på 16 reflekterer nok markedspris fra den gang, ikke 2019. Men en sinnsyk økning likevel, og har nok ikke gjort noe som helst heller på en så ny leilighet

Anonymkode: c1a55...a92

Nybygg/eiendomsprosjekter er jo gjerne dyrere enn bruktboliger i utgangspunktet. Og for det det er verdt var den ferdig i desember 2019, men det er som du sier, de kan selvsagt ha signert så tidlig som 2017 og da var sikkert 16 mill enda «dyrere» sammenliknet med idag. Men igjen å forlange 30 mill på så kort tid er jo hårreisende..! Og det er som sagt i Fredrikstad..! Man forventer ikke slik avkastning i Oslo en gang, så syns det er en høy pris å forvente.  
Spørs om den blir solgt ..(til den prisen) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

og hvordan i all verden kan de forsvare den prisen når leiligheten ble solgt for 16 mill i 2019 ..? 

Den har vært forsøkt solgt tidligere også. Husker den, for jeg synes det var så rart å ikke ha noen bilder fra inne. Det er jo sommerbilder også, så det var vel i fjor sommer den ble forsøkt solgt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=247254709

Denne tenkte jeg først at var fin (hvis den hadde vært malt i noe annet enn grått overalt). Men de lampene var grusomme, heller spotter en de greiene der :P  Også så praktisk med så stor walk-in da, at man kan sitte på en stol der inne å se på klærne sine :ler:  Så jeg endte opp med å ikke like den likevel :P

Endret av Pølsevann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (8 minutter siden):

Denne tenkte jeg først at var fin (hvis den hadde vært malt i noe annet enn grått overalt). Men de lampene var grusomme, heller spotter en de greiene der :P  Også så praktisk med så stor walk-in da, at man kan sitte på en stol der inne å se på klærne sine :ler:  Så jeg endte opp med å ikke like den likevel :P

Oioi, denne ble jeg trist av. For en mørk og grå hule, jeg ble skikkelig lettet over å få et friskt pust med luft og lys på de to verandabildene (10 og 13) midt i denne smørja av grå, gråere, gråest. Og jammen kan man gå opp trappa til loftsstua og få enda bedre utsikt over elendigheten.

Jeg ville brukt den stolen som skammekrok (den står jo så beleilig i hjørnet allerede) og lurt på hva i all verden jeg hadde tenkt med så utrolig mye grått. 

Og de taklampene? Nei, nei og atter nei!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (20 minutter siden):

Nok et bevis på at mye penger ikke gir god smak.

Anonymkode: a177a...5db

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det ser ut til at eieren prøver å selge uten eiendomsmegler? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.2.2022 den 23.38):

Ikke sikker på om jeg hadde passet inn i dette huset, men det var flott

Arkitekttegnet enebolig fra 2021 med mulighet for bileilighet. Solrik tomt på over 3,6 mål. Dobbel garasje m/elbillader | FINN.no

Anonymkode: 09cec...909

Åh herre mitt juletre dette ble feil.

Alle spottene er jo et helvete - og inngangspartiet…..? 

Jeg skjønner ideen om «grandiost og flott», men som andre her påpeker så er soverommene til ungene alt for knøtt og andre rom helt overdimensjonert. Men det kjipeste er jo uten tvil akustikken. 

Jeg kunne nok blitt fristet av store vindusflater før, men nå som jeg bor i leilighet med mye vindu så er det jo KOK fra mai-september. Som i at man må ha solskjerming hele tiden. Så det kommer jeg ikke til å gå for ved en annen anledning om sola står rett på. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nok et bevis på at mye penger ikke gir god smak.

Anonymkode: a177a...5db

- ble deprimert bare av å se på bildene... tenk å ville ha det så mørkt og tungt.

Anonymkode: 0c518...45d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (12 timer siden):

Hjelpes for et deprimerende fargevalg, føltes ubehagelig bare å se på bildene.

Anonymkode: eaf6b...4c4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som synes det er fryktelig plagsomt med hvordan annonsene på Finn har blitt med såkalt "stor eller liten annonsepakke"? Føler det er vanskelig å få oversikt på telefonen, når store og små annonser blandes om hverandre, de små drukner litt i de store, og det i tillegg ligger en stor annonse øverst på siden, som ikke er den nyeste annonsen... 

Men enda verre: hva er greia med disse bildene som bare inneholder teksten "1. ETASJE", "2. ETASJE", "UTEOMRÅDET" osv? Har tilogmed sett "4. ETASJE" for en leilighet som i sin helhet ligger i, ja, fjerde etasje.... Det blir jo bare masse ekstra trykking! Jeg blir bare irritert når plantegningen for 1. etasje er plassert med 30 bilders mellomrom til plantegningen for 2. etasje, som igjen har 20 bilder mellomrom til plantegningen for underetasjen osv. Synes nesten plantegninger er like viktig som bildene for å få inntrykk av huset (og interiørbilder av mat på bordet og blomster i vasen sier meg ingenting om boligen), og MÅ se plantegning for alle etasjene i kombinasjon for å vurdere om det er et hus som funker eller ikke. Når det er masse bilder imellom ender jeg opp med å bla masse frem og tilbake for å få oversikt, og det er så unødvendig, når de lett kunne laget ett bilde med plantegningen for hele huset! 

#jåleri 🙄

Anonymkode: e2bcb...7eb

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...