Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig, men veldig fin beliggenhet da. Det er billig til å være den skolekretsen. 

Anonymkode: 04930...9a5

Jeg tror det er noe med huset. For det er ganske billig. Riktignok litt kronglete sted og bo. Det er hverken Ljan eller Nordstrand og et slags et område med Hauketo rett i nærheten. 

Anonymkode: 5fd48...901

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror det er noe med huset. For det er ganske billig. Riktignok litt kronglete sted og bo. Det er hverken Ljan eller Nordstrand og et slags et område med Hauketo rett i nærheten. 

Enig. Det er kronglete kollektivt og langt til butikken, men billig for en ettertraktet skolekrets i Oslo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig. Det er kronglete kollektivt og langt til butikken, men billig for en ettertraktet skolekrets i Oslo. 

Ja, men jeg stusset litt over prisen. Mulig det ligger litt i skyggen også, vet ikke. Når det gjelder kollektiv så er det ikke super langt til Hauketo stasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

https://www.finn.no/240212138

Hva med et nybygg, der du må ned to etasjer for å gå på dass når du er i 3.etg?

Flaks at det er bad i både 1.etg og i kjeller...

Hvorfor ikke ha et lite toalettrom i hovedetasjen i det minste?? 

Anonymkode: d4bde...cc3

Klippet ut fra annonsen:

image.png.ffbc01c87bde81ccd02d5c9cd21960ac.png

Eller så er annonsen linket til på Kvinneguiden 😏

Anonymkode: eaf6b...4c4

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Klippet ut fra annonsen:

image.png.ffbc01c87bde81ccd02d5c9cd21960ac.png

Eller så er annonsen linket til på Kvinneguiden 😏

Anonymkode: eaf6b...4c4

😂 Meglerne  skulle bare visst hvor mange ekstraklikk KG gir dem!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (1 time siden):

😂 Meglerne  skulle bare visst hvor mange ekstraklikk KG gir dem!

🤣🤣🤣

Men de får jo også masse uønsket oppmerksomhet, for mange av de ekstra klikkene kommer fra folk som vil se på alt som er dårlig. 😅

Anonymkode: d4bde...cc3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, men jeg stusset litt over prisen. Mulig det ligger litt i skyggen også, vet ikke. Når det gjelder kollektiv så er det ikke super langt til Hauketo stasjon. 

Det er muligens på skyggesiden. Jeg bodde på toppen der, artig nok med adressen toppen også. Det er en liten snarvei ned til Hauketo stasjon, så de bruker bokstavlig talt to minutter å gå til toget. Fem minutter til matbutikk og treningssenter. To søndagsåpne butikker er like ved og fine turområder. Det er et kjempefint sted å bo! 

Anonymkode: 714ea...293

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er muligens på skyggesiden. Jeg bodde på toppen der, artig nok med adressen toppen også. Det er en liten snarvei ned til Hauketo stasjon, så de bruker bokstavlig talt to minutter å gå til toget. Fem minutter til matbutikk og treningssenter. To søndagsåpne butikker er like ved og fine turområder. Det er et kjempefint sted å bo! 

Da går du fort! Fra toppen til Hauketo er det i hvert fall 10 -15 minutter. I tillegg er det bratt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Da går du fort! Fra toppen til Hauketo er det i hvert fall 10 -15 minutter. I tillegg er det bratt. 

Skal du bruke 15 min fra toppen til stasjonen, må du krype. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rampeguri skrev (25 minutter siden):

Den var veldig fin, selv om jeg personlig ikke er glad i "betongbad".

Jeg er også med alderen mer og mer tiltrukket av boliger uten naboer for nært.  Så om denne hadde ligget frittliggende kunne ville jeg gjerne hatt den. Furutrærne utenfor vinduene er et stort pluss for meg: Meget tiltalende, arkitekttegnet enebolig med fin utsikt - Nytt i 2021 - Solrikt - Carport - Stille og tilbaketrukket | FINN.no

Anonymkode: 09cec...909

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Den var veldig fin, selv om jeg personlig ikke er glad i "betongbad".

Jeg er også med alderen mer og mer tiltrukket av boliger uten naboer for nært.  Så om denne hadde ligget frittliggende kunne ville jeg gjerne hatt den. Furutrærne utenfor vinduene er et stort pluss for meg: Meget tiltalende, arkitekttegnet enebolig med fin utsikt - Nytt i 2021 - Solrikt - Carport - Stille og tilbaketrukket | FINN.no

Anonymkode: 09cec...909

Kjenner de som har bygget den faktisk :ler: 

Anonymkode: 7aec7...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes faktisk prisen er litt stiv til å været Elverum…ikke akkurat verdens navle

Anonymkode: 5df08...a19

Helt enig. Samtidig er det renovert, midt i "sentrum" og rimelig diger tomt selv om den er kjedelig utnyttet.

Anonymkode: 74c0e...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Kronglete kollektivt? Det er fem minutter ned til Hauketo stasjon og busstoppet Kronveien?

Billig? Koster 3 millioner mer enn liknende boliger på Lørenskog.

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Skal du bruke 15 min fra toppen til stasjonen, må du krype. 

Helt enig, det tar ikke mer enn fem min ned og maks 10 min på dårlig føre opp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva synes dere om denne? Litt stiv pris synes jeg. En veldig stor bolig og det er vel ikke så langt til toget? Ville kanskje pusset opp, det er litt vel 80-talls. 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=239706020

Jeg liker garasjen og generelt den utvendige stilen på huset (vinduer, vinkler, tak etc.). Hagen var grei, men skulle gjerne vært større. Inne måtte jeg brukt 2 millioner på å gjøre om ABSOLUTT ALT. Ikke et eneste rom jeg likte. Prisen tatt i betraktning er helheten helt uaktuell.

Anonymkode: 74c0e...c05

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...