Gjest Tine Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Noen som vet hvilken aldersgrense det er for silikonpupper på volvat i Bergen? Jeg er 18 år, og har fått en time der nå. Men det var mamma som bestilte, så jeg er litt nervøs over om jeg er for ung. Har tenkt og vurdert dette lenge nå, mer en ett år, så jeg er helt sikker på valet mitt.. Jeg har 80A og er 180 høy, og veier 67kg.. Noen som er ca samme str som meg, og har tatt silikon? Hvor mye tok du + +
loppekasse Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Du er myndig når du er 18 år så da har du altså lov. Ikke bry deg om hva andre med dine mål har operert inn i puppene sine, du skal finne den mengden DU er komfortabel med. Sannsynligvis får du "prøve" implantatene, putte de i en sports-bh altså så du får en feeling på hvordan det vil se ut.
Gjest fisk Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 Et lite råd fra en som bruker 75A. Jeg tenkte veldig på å ta silikon når jeg var rundt den alderen, men måtte vente pga økonomi. Nå har jeg råd og er 21 år, men har ikke lengre interesse for det, pga to grunner. 1) Jeg er mer fornøyd me kroppen min nå enn det jeg var når jeg var 18. 2) Som hører sammen med punkt 1 er at etter jeg var 20 år så begynte jeg plutselig å legge på meg, har lagt på meg 10 kg, fått mer former. Dette er det stor sannsynlighet for at du også kommer til å gjøre. Du minner meg om en venninne av meg hun hadde akkurat lik kroppsbygning som deg, iallefall når det kommer til vekt og slikt. Og etter hun ble 20 har hun fått de muggene, hehe:) Tenkte iallefall jeg skulle si i fra for det er noe som skjer med de fleste jenter, og puppene vokser etter du er 18. Jeg hadde ikke pupper når jeg var 18 nå fyller jeg 75A helt (selv om det sikker fremdeles er lite, men jeg er fornøyd:) Men vist du er helt sikker på at du vil gjøre det, er det bare å kjøre på. Jeg hadde iallefall ventet 2/3 år. Lykke til 3
Gjest Airi Skrevet 20. februar 2011 #4 Skrevet 20. februar 2011 Puppene dine er ikke ferdigutviklet før du er et stykke ute i 20årene. 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #5 Skrevet 20. februar 2011 Jeg ventet til jeg var 22 før jeg la inn silikon. Tenk deg godt om før du bestemmer deg, og det er lurt å la kroppen bli ferdig utviklet først. 1
ByAdina Skrevet 20. februar 2011 #6 Skrevet 20. februar 2011 Jeg skal ta etter jeg har fått barn iallefall. Uten tvil ETTER. Du bør bruke noen års tenke tid før du skal utføre en slik handling. det er ikke bare goder med det. men lykke til når du har bestemt deg
Gjest Victoria Skrevet 20. februar 2011 #7 Skrevet 20. februar 2011 En del klinikker har 20 års aldersgrense, akkurat fordi det er da man ca er ferdig utviklet. Men vet også at en del har 18 som grense. Jeg var i samme situasjon som deg både med vekt/høyde/bh-str, men jeg var 20 år. Jeg fikk lagt inn 265g i hvert bryst, skulle ønske jeg kanskje hadde lagt inn litt mer, men rundt 250-300g vil jeg tenke passer bra for deg også:-)Ser hvert fall naturlig ut til min kroppsfasong:-)
Vulpes Skrevet 1. august 2012 #8 Skrevet 1. august 2012 (endret) Hei jeg spør for vennina mi, Hva er aldersgrensa for silikon? Er 14år hvor lenge må jeg vente? Hvis venninnen din er 14 år og vurderer silikon bør hun snakke med noen voksne som kan hjelpe henne litt med selvbildet og forståelsen av hvordan en kropp fungerer. Man er ikke ferdig utviklet som 14-åring. Man får dessuten som regel bedre selvbilde og selvtillit når man blir litt eldre, så det kan godt være at når venninnen din blir 20-22 år er hun plutselig superfornøyd med kroppen sin og skjønner ikke lenger hvorfor hun tenkte på silikon. Fjernet navn Sophie-Ann, mod Endret 1. august 2012 av Sophie-Ann
Rainbow Skrevet 1. august 2012 #9 Skrevet 1. august 2012 Tråden er ryddet for innlegg skrevet med fullt navn. Rainbow81, mod.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #10 Skrevet 1. august 2012 Silje, jeg skjønner ikke hvorfor du spør, alt "venninna di" lurer på kan "hun" finne ut av ved å lese tråden. Forresten kan du ikke skrive under fullt navn her. Anonym poster: d40f9c881e706665b5da4f1cb22abb8c
Gjest strykebrett Skrevet 1. august 2012 #11 Skrevet 1. august 2012 Du er myndig når du er 18 år så da har du altså lov. TS har lov til å gjøre hva hun vil ja, men det kan likevel godt hende at en kirurg eller en klinikk ikke ønsker å operere på noen som er så unge. De har retningslinjer å forholde seg til, og dersom de mener det ikke er forsvarlig, for eksempel fordi hun ikke er ferdig utviklet enda, er de i sin fulle rett til å si nei.
loppekasse Skrevet 12. september 2012 #12 Skrevet 12. september 2012 TS har lov til å gjøre hva hun vil ja, men det kan likevel godt hende at en kirurg eller en klinikk ikke ønsker å operere på noen som er så unge. De har retningslinjer å forholde seg til, og dersom de mener det ikke er forsvarlig, for eksempel fordi hun ikke er ferdig utviklet enda, er de i sin fulle rett til å si nei. Siden hun spurte hva aldersgrensen var, og såvidt jeg vet er den 18år, så svarte jeg det. Jeg er enig i det du skriver, men siden hun ikke spurte om det tok jeg meg friheten til å ikke legge det til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå