Gå til innhold

Liker ikke smykker, ringer osv.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det flere her som meg? Som ikke liker smykker, armbånd, ringer osv?

Jeg synes rett og slett det er ekkelt.. Ekkelt å ha på og ekkelt å ta på.. Det værste jeg vet er når noen ber meg hjelpe de ta på et smykke el. Uuuh! Det som tar kaka er når jeg ser noen elte en deig med hender fulle av ringer også forventer de at man skal spise det de har laget etterpå.. Husker jeg allerede i barnehagen nektet å spise brød/boller ect som var laget av en spesiell person etter jeg hadde sett henne elte en deig med armbånd og ringer.. Det er jo også forferdelig uhygenisk!

Oh! Var deilig å få det ut! Er litt flaut å si det til venninnene mine hehe.. Har de glemt et smykke hjemme hos meg og jeg må flytte på det bruker jeg helst papir for å ta det opp med :sjenert:

Men til poenget- er det flere der ute som meg? Som ikke liker smykker osv eller som ikke vil ha det i kontakt med mat i det minste?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der høres rart ut. Plukke opp smykker med papir?? Greit nok med ringer og matlaging.

Skrevet

Unnskyld,måtte le litt nå,ser deg for meg :)

Dette må være en ekkel fobi å slite med , skjønner den med ringer og matlaging altså :)

Håper du kommer over den , utfordre deg selv daglig , og du vil fort komme et godt stykke på vei. Jeg lover!

Etter at jeg fikk barn,har jeg utfordret meg til de grader,når det kommer til edderkopper,vill ikke at de skal få den fobien. Og det virker virkelig,det er helt sant :klemmer:

Skrevet

Hehe bare liker ikke å ta på de.. Vet det høres rart ut men :fnise:

Gjest Heloise
Skrevet

Høres ut som du har smykke-OCD. En ting er å ikke like å bære smykker, en annen ting er å ta på de med papir. Du burde venne deg til å ta på de uten papir før det utvikler seg til værre ting.

Forøvrig er jeg enig i at det er uhygienisk å lage visse retter, som deiger etc., med ringer/armbånd på. Det går an å bruke hansker hvis man ikke vil ta de av.

Skrevet

Unnskyld,måtte le litt nå,ser deg for meg :)

Dette må være en ekkel fobi å slite med , skjønner den med ringer og matlaging altså :)

Håper du kommer over den , utfordre deg selv daglig , og du vil fort komme et godt stykke på vei. Jeg lover!

Etter at jeg fikk barn,har jeg utfordret meg til de grader,når det kommer til edderkopper,vill ikke at de skal få den fobien. Og det virker virkelig,det er helt sant :klemmer:

Tusen takk kulu-kulu :klemmer: Uff, den med edderkopper er slitsom ja! Bor i en kjellerleilighet og har ofte besøk av de.. En har tilogmed blitt sittende fast inne i vinduet.. (altså slike gamle "dobbeltvinduer").. Den er jo død for lenge siden, men jeg skvetter like mye hver gang jeg åpner vinduet og ser den.. Er som et lite musoleum eller hva det heter.. :goodbye:

Og jeg har prøvd litt forsiktig med øredobber, så jobber med saken :takke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...