Gå til innhold

Hvordan ble du forelder.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var barnet planagt?

Fikk du barn med din kone/mann/samboer?

Fikk du barn med en venn?

Fikk fi barn med en bekjent?

Fikk du barn med en ukjent?

Bor du med den andre forelder nå?

Har dere noen gang bodd sammen?

Har du hatt samlivsbrudd med en du fikk barn med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Var barnet planagt? Nei, men ønsket!

Fikk du barn med din kone/mann/samboer? Ja

Fikk du barn med en venn? Nei

Fikk fi barn med en bekjent? Nei

Fikk du barn med en ukjent? Nei

Bor du med den andre forelder nå? Bor med faren ja

Har dere noen gang bodd sammen? Ja

Har du hatt samlivsbrudd med en du fikk barn med? Nei

Edit: så så ille ut med bare et "nei" på om barnet var planlagt...

Endret av QueenPenelope
Skrevet

Var barnet planagt? Ja,begge to

Bor du med den andre forelder nå? Nei

Har dere noen gang bodd sammen? Ja

Har du hatt samlivsbrudd med en du fikk barn med? Ja

Skrevet

Var barnet planagt? Nei

Fikk du barn med din kone/mann/samboer? Nei

Fikk du barn med en ukjent? Ja

Har dere noen gang bodd sammen?Nei

Hadde ONS med ei jente jeg møtte på byen. Dessverre uten kondom...

Ett år senere ringer hun og forteller at jeg nylig har blitt far. Hun fant fort ut at hun hadde blitt gravid og at jeg måtte være faren, men abort var tydeligvis ikke aktuelt så i håp om å slippe tunge diskusjoner ventet hun til barnet var født med å kontakte meg.

Jeg ble mildt sagt overrasket og jævlig forbannet. Tenke å holde noe slik hemmelig! :kjefte:

De er begge ute av livet mitt nå, og siden barnet er ført opp med ukjent far betaler jeg ikke bidrag. Noe annet ville gjort meg ennå mer rasende.

Strengen er nå kuttet, så slipper en gjentagelse.

** møkkakjærring! **

Skrevet

Var barnet planagt? Nei

Ett år senere ringer hun og forteller at jeg nylig har blitt far. Hun fant fort ut at hun hadde blitt gravid og at jeg måtte være faren, men abort var tydeligvis ikke aktuelt så i håp om å slippe tunge diskusjoner ventet hun til barnet var født med å kontakte meg.

Jeg ble mildt sagt overrasket og jævlig forbannet. Tenke å holde noe slik hemmelig! :kjefte:

De er begge ute av livet mitt nå, og siden barnet er ført opp med ukjent far betaler jeg ikke bidrag. Noe annet ville gjort meg ennå mer rasende.

** møkkakjærring! **

Feminismens konsekvenser. Det er derfor det er så viktig vi får inn FrP ved neste valg så vi kan få rettet opp alt det idioti feminismen har stilt i stand.

• Liker 1
Skrevet

Var barnet planagt?Ja

Fikk du barn med din kone/mann/samboer?Ja

Bor du med den andre forelder nå?Ja

Har du hatt samlivsbrudd med en du fikk barn med?Nei

Skrevet

Feminismens konsekvenser. Det er derfor det er så viktig vi får inn FrP ved neste valg så vi kan få rettet opp alt det idioti feminismen har stilt i stand.

Så du tror FrP vil la menn bestemme om kvinnen skal ta abort? Vil la mannen slippe og brøfø sine egne avkom? For de er jo virkelig for mer støtte ut gjennom budsjettet... Hva med å bruke kondom så slipper man både graviditeter og kjønnssykdommer.

Men mot idioter så kjemper man nesten forgjeves...

• Liker 8
Skrevet

Var barnet planagt? Nei og nei, men absolutt ønsket

Fikk du barn med din kone/mann/samboer? Ja og nei

Har dere noen gang bodd sammen? Ja og nei

Har du hatt samlivsbrudd med en du fikk barn med? Ja

Skrevet

Jeg hadde sex med samboeren og ble gravid. Da brukte vi kondomer før jeg skulle få ny prevensjon og vi var ikke like nøye med det. Barnet var ønsket selv om det ikke var planlagt. Det ble slutt med meg og barnefar etter noen år, men vi var ikke uvenner og hans nye barn og kone ble en del av storfamilen.

Skrevet

Var barnet planagt? ja

Fikk du barn med din kone/mann/samboer?ja, og begge to med samme mann :)

Bor du med den andre forelder nå? ja

Har du hatt samlivsbrudd med en du fikk barn med? vært separert en periode, men er nå sammen igjen

Skrevet

Jeg var bare litt lett på tråden, jeg. Plutselig så tittet det en unge frem. Titt titt.

• Liker 1
Skrevet

Var barnet planagt? Nei

** møkkakjærring! **

Ja gud forby at du skulle måtte stå til ansvar for at du frivillig knulla noen.

• Liker 10
Skrevet

Bare for å svare op Overskriften: man har sex

• Liker 2
Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Var barnet planagt? Ja

Fikk du barn med en venn? -

Fikk fi barn med en bekjent? -

Fikk du barn med en ukjent? -

Bor du med den andre forelder nå? Ja

Har dere noen gang bodd sammen? -

Skrevet

Ja gud forby at du skulle måtte stå til ansvar for at du frivillig knulla noen.

Hva? Vi er da begge ansvarlig for knullet.

Men hun tok over det fulle ansvaret for barnet i det øyeblikk hun ikke informerte meg om graviditeten. Siden jeg da aldri fikk sagt min mening eller vært med å ta avgjørelsen om graviditeten skulle avbrytes ved abort eller om barnet skulle bæres frem.

• Liker 1
Skrevet

Hva? Vi er da begge ansvarlig for knullet.

Men hun tok over det fulle ansvaret for barnet i det øyeblikk hun ikke informerte meg om graviditeten. Siden jeg da aldri fikk sagt min mening eller vært med å ta avgjørelsen om graviditeten skulle avbrytes ved abort eller om barnet skulle bæres frem.

Da var det flaks du slapp så billig unna som du gjorde da siden barnet ditt er ute av verden, du slipper bidrag og alt er bare fryd og gammen og du kan pule på i all fremtid uten at en ny graviditet risikeres fordi strengene er kappet.

• Liker 6
Skrevet

Da var det flaks du slapp så billig unna som du gjorde da siden barnet ditt er ute av verden, du slipper bidrag og alt er bare fryd og gammen og du kan pule på i all fremtid uten at en ny graviditet risikeres fordi strengene er kappet.

Slutt å vær så mannevond. Hilsen en annen anonym

• Liker 2
Skrevet

** møkkakjærring! **

Høres ut som dama gjorde en usedvanlig fornuftig valg i ikke å involvere deg i barnet sitt.. Du vet du har et barn på denne jord, men gidder ikke å involvere deg overhodet, helt ufattelig.

• Liker 9
Skrevet

Du ser det tydeligvis kun fra en side - hennes.

Her har jo hun holdt graviditeten skjult for ham til etter barnets fødsel. Så jeg forstår godt at han føler seg lurt og at han ikke ønsker noen kontakt med dem.

Han ble jo rett og slett lurt!

• Liker 1
Skrevet

Du ser det tydeligvis kun fra en side - hennes.

Her har jo hun holdt graviditeten skjult for ham til etter barnets fødsel. Så jeg forstår godt at han føler seg lurt og at han ikke ønsker noen kontakt med dem.

Han ble jo rett og slett lurt!

Han burde likevel være voksen nok til å være sint på hun som førte han bak lyset og ikke både henne og barnet. Barnet ba tross alt ikke om å bli til den hete kvelden de "glemte" kondomet.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...