Gjest Bustyvel Skrevet 6. februar 2011 #1 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Gleder meg allerede, selv om det ikke starter før Mars (?) http://www.seher.no/861987/paradise-par-kysset-forste-kvelden Eksakt dato er jo ikke ute enda, men de to tidligere sesongene startet det jo i Mars en gang. Sendte mail til tv3 om når de startet opp med PH, og fikk et så presist svar som " Etter ski-VM". Så hvem vet Fler som gleder seg, litt for mye? Endret 7. april 2011 av Kråkesaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 6. februar 2011 #2 Del Skrevet 6. februar 2011 Ja det begynner nok i Mars en gang. Innspillingen er jo i Januar og februar. Men jeg gleder meg! Er sikkelig paradise hotel fan Håper det kommer en Dansk sesong etter den Norske som det gjorde ifjor og året før der igjen. Jeg synes den Danske er mye bedre enn den Norske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommertid Skrevet 6. februar 2011 #3 Del Skrevet 6. februar 2011 Ja jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 6. februar 2011 #4 Del Skrevet 6. februar 2011 JEg er også en av de som gleder meg. Fikk dilla når jeg gikk gravid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 6. februar 2011 #5 Del Skrevet 6. februar 2011 Gleder meg jeg å Har helt dilla og man blir jo sikkelig hekta. Man MÅ liksom få med seg neste episode og se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFryd Skrevet 8. februar 2011 #6 Del Skrevet 8. februar 2011 Den danske begynte i går kveld, på dansk tv3. Noen som vet om en kan se episodene? Tv3 her i norge skal sikkert vise den etter den norske, men det er jo lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken gurine:) Skrevet 8. februar 2011 #7 Del Skrevet 8. februar 2011 jeg og gleder meg til paradise hotel!! like stas hvert år.. :D du kan se på paradise hotel danmark her: http://tv3.dk/paradise men det er uten norsk tekst altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken gurine:) Skrevet 8. februar 2011 #8 Del Skrevet 8. februar 2011 ser ut til at en må betale for å se det der da.. på viasatondemand.. mente det var gratis før mener jeg å huske.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 8. februar 2011 #9 Del Skrevet 8. februar 2011 jeg og gleder meg til paradise hotel!! like stas hvert år.. :D du kan se på paradise hotel danmark her: http://tv3.dk/paradise men det er uten norsk tekst altså.. Æsj at jeg ikke er stødigere i dansk:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken gurine:) Skrevet 8. februar 2011 #10 Del Skrevet 8. februar 2011 Æsj at jeg ikke er stødigere i dansk:p ikke veldig stødig jeg heller.. :gjeiper: gidder ikke betale for det hell.. men da kan man jo glede seg til det kommer på tv i norge.. gjør ikke noe det heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFryd Skrevet 8. februar 2011 #11 Del Skrevet 8. februar 2011 ser ut til at en må betale for å se det der da.. på viasatondemand.. mente det var gratis før mener jeg å huske.. Det er lenge siden det var gratis Og ikke kan vi i Norge betale for å se det heller, en må bo i Danmark. Svenske Pardise hotel gikk det fint å se gratis. Jeg tenkte kanskje det var andre steder det gikk å se den danske, gjorde det sist gang, men husker ikke hvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken gurine:) Skrevet 8. februar 2011 #12 Del Skrevet 8. februar 2011 Det er lenge siden det var gratis Og ikke kan vi i Norge betale for å se det heller, en må bo i Danmark. Svenske Pardise hotel gikk det fint å se gratis. Jeg tenkte kanskje det var andre steder det gikk å se den danske, gjorde det sist gang, men husker ikke hvor. mente hvertfall å huske at det var gratis en gang.. men at du måtte bo i danmark for å få betalt å sett på det viste jeg ikke.. teite greier.. men det kommer jo forhåpentligvis på tv etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 8. februar 2011 #13 Del Skrevet 8. februar 2011 Danske paradise er mye bedre ja. Og kjipt at vi i Norge ikke kan betale for å se det engang :/ Jeg syns den norske versjonene er så regisert. Når petter vant f.eks. blææ! Kjipe vinnere i fjor å! Håper årets deltakere kan lage litt drama mama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 8. februar 2011 #14 Del Skrevet 8. februar 2011 Danske paradise er mye bedre ja. Og kjipt at vi i Norge ikke kan betale for å se det engang :/ Jeg syns den norske versjonene er så regisert. Når petter vant f.eks. blææ! Kjipe vinnere i fjor å! Håper årets deltakere kan lage litt drama mama Jeg håper at det blir godtatt å spille spillet jeg. Det er det som gjør hele greia så forbanna kjedelig i den norske. "Nei vi er ikke her for å vinne, vi er her for å kose oss!". Åsså later alle sammen som om de ikke spiller, å blir sure på den som våger å gjøre noe åpenlyst. Det er så idiotisk. Mye morsommere i den danske der alle spiller ræva av seg for å vinne, og man heller blir sure på de som er kjipe å bare ligger soler seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 8. februar 2011 #15 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Jeg håper at det blir godtatt å spille spillet jeg. Det er det som gjør hele greia så forbanna kjedelig i den norske. "Nei vi er ikke her for å vinne, vi er her for å kose oss!". Åsså later alle sammen som om de ikke spiller, å blir sure på den som våger å gjøre noe åpenlyst. Det er så idiotisk. Mye morsommere i den danske der alle spiller ræva av seg for å vinne, og man heller blir sure på de som er kjipe å bare ligger soler seg Hvis man sammenligner den Norske og den Danske er den Danske SÅ mye bedre! Det er jo masse drama fra dag 1! Den Norske er kjedelig i forhold. Håper det blir litt mer drama denne sesongen altså. Den Danske sesongen i fjor med Peter, Marie og de var bare konge bra i forhold til den Norske I den første Norske sesongen ble jo Nanna og de pisse sure hvis noen var der for å vinne og spille spillet. Nei da var det på hode og ræva ut med en gang!! Endret 8. februar 2011 av Linda sofie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 8. februar 2011 #16 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg elsker å se på at kremen av norsk ungdom drikker jeg dritings, soler seg og har sex. Kunne aldri vært med på noe slikt, men gud så hekta man blir på slike teite serier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 19. februar 2011 #17 Del Skrevet 19. februar 2011 Ser at deltagerne har blitt representert.. Og ja, hva skal man si? Virker ikke som den livligste gjengen, men det blir nok til at jeg følger med på elendigheten allikevel Årets deltakere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #18 Del Skrevet 19. februar 2011 Men jeg håper inderlig det er litt spredning i alder denne gangen. Ikke at alle er 20 som i fjor. Da syntes jeg nesten alle var 20 år. Kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 19. februar 2011 #19 Del Skrevet 19. februar 2011 Haha for en gjeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #20 Del Skrevet 19. februar 2011 For det første finnes det allerede en parasdisetråd. For det andre burde den ligge i tv-forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå