Gå til innhold

Rosabloggerne er grusomme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kom over et blogginnlegg på VG.no som handlet om rosabloggerne. Innlegget finner dere her.

Stemmer det at de unge jentene som blogger ofte kaster dritt om hverandre? Og legger de fleste av disse ut halvnakne bilder av seg selv?

Hva synes dere om rosabloggerne?

Det inntrykket jeg sitter med er at de forsøker å bli store bloggere, bloggere som ender opp med inntekt i form av reklame, og et par minutter i rampelyset, slik som hun der VOE.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste rosabloggerne i Norge er ganske desperate etter oppmerksomhet. Men tviler på at de fleste av dem legger ut altfor lettkledde bilder av seg selv på bloggen.

Flesteparten av norske jenter vet at de har en framtid å tenke på, og vil ikke risikere jobbkarriere for et lettkleddbilde fra bloggen. Det er nok heller de svenske rosabloggerne som tar av med bilder som ikke kommer til nytte når de en gang skal søke på en seriøs jobb, og sjefen googler de. (Se Svenske Dessie)

Skrevet

Disse rosabloggerne som blir sponset og får gaver osv. Er det virkelig noen som tror på dem når de "anbefaler" produkter? Det jeg har sett er uttalelser som: "ååå...den sminken er bare så bra! den må du prøve". "dette er skikkelig bra, jeg ble så fin når jeg tok på meg ansiktsmasken".

• Liker 1
Skrevet

Rosabloggerne er ikke "grusomme", de er stort sett bare intetsigende. Og det er jo helt frivillig å lese bloggene. Jeg irriterer meg mer over alle blogghetserne som har dukket opp faktisk. Mange som oser av misunnelse over at noen har lykkes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...