Gjest hege Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Hva er deres deiligste sexopplevelse? Det er forhåpentligvis vanskelig å velge for de fleste av oss, men hvis du skal trekke frem en spesiell opplevelse, hvilke skal det bli?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 Da typen min fikk meg til å komme for første gang! Ingen (utenom meg) hadde klart dette før ham så jeg følte det var en stor bragd. Jeg sendte til og med skrytemeldinger til noen venninner av meg
Gjest HunterLady Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 De gangene jeg har blitt stripset fast og de gangene som har endt med blåmerker og problemer med å fungere i hverdagen
Gjest Mats Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Hva er deres deiligste sexopplevelse? Det er forhåpentligvis vanskelig å velge for de fleste av oss, men hvis du skal trekke frem en spesiell opplevelse, hvilke skal det bli? Den deiligste sexopplevelsen har jeg kun opplevd mens jeg drømte, hehe.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #5 Skrevet 19. februar 2011 Den deiligste sexopplevelsen har jeg kun opplevd mens jeg drømte, hehe. Sjeldent å se et ærlig innlegg på dette forumet
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #6 Skrevet 19. februar 2011 Kjæresten og jeg i et badekar på Island. La oss slitne i badekaret etter en lang dag, men det var for vanskelig å holde fingrene unna. Rett og slett en herlig opplevelse.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #7 Skrevet 19. februar 2011 når jeg og elskeren min hadde sex på en festning som var under resturering og var adgang forbudt der, var arbeidere der som tok lyskasteren rett på oss, men vi fortsatte, og gikk glade og fornøyde når vi var ferdige
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #8 Skrevet 19. februar 2011 Det var med eksen min da han knullet meg med en dildo. Det var så sinnsykt bra at jeg gråt! DET pleier ikke å skje
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #9 Skrevet 19. februar 2011 Når jeg begynte å ta antidepressiver så var jeg ganske happy + kåtere enn vanlig... i en periode så klarte jeg å få multippel orgasmer og det var så deilig... men det varte ikke lenge og har ikke skjedd siden desverre... ellers husker jeg en gang vi overnattet på et hotell på gardermoen... jeg sto mot veggen mens han "masserte" meg bak ifra, fikk en av de mest kraftige orgasmer ever... enda mer deilig...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå