Gå til innhold

BH... sukk...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hopper inn med et annet bh-problem.

Noen som vet om en kjede som selger helt enkle bh'er uten spiler???

Tror ikke jeg har sett en siden min første bh (10år siden), og siden mine pupper ikke har blitt noe større så synes jeg det er overkill med spile...

Og som TS så har jeg ikke lyst til å gå til spesialsjapper o.l. for å bruke alt for mye penger på et så lite plagg...

Skrevet

Det er vel bare å spørre etter bh uten spiler det spinnwild - det finnes overalt. Swegmark har (de får du hos Lindex blant annet) og helt sikkert mangen andre.

Skrevet

Hvor får man kjøpt Freya?

I undertøysbutikker utenom kjedene, eller i nettbutikker som Figleaves og Bravissimo.

Skrevet

Det er vel bare å spørre etter bh uten spiler det spinnwild - det finnes overalt. Swegmark har (de får du hos Lindex blant annet) og helt sikkert mangen andre.

Ja, jeg er nok ikke flink nok til å lete, er sjeldent i butikker utenom dagligvaren... Men da skal jeg sjekke lindex neste gang :)

Skrevet

hopper inn med et annet bh-problem.

Noen som vet om en kjede som selger helt enkle bh'er uten spiler???

Tror ikke jeg har sett en siden min første bh (10år siden), og siden mine pupper ikke har blitt noe større så synes jeg det er overkill med spile...

Og som TS så har jeg ikke lyst til å gå til spesialsjapper o.l. for å bruke alt for mye penger på et så lite plagg...

http://triumph.timarco.no/product7b0c0508-5533-4f2a-a670-3d9217b45f0c.aspx

http://www.victoriassecret.com/bras/wireless

Skrevet

Ja, jeg er nok ikke flink nok til å lete, er sjeldent i butikker utenom dagligvaren... Men da skal jeg sjekke lindex neste gang :)

Det ordner seg nok ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...