AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #1 Skrevet 19. februar 2011 Siden det nå er tilbud på nesten alle BH'er på Kappahl, tenkte jeg idag at jeg skulle kjøpe med meg noen. Nå er jo ikke akkurat disse kleskjedene best på BH i store størrelse. Iallefall, jeg prøvde opptil flere i 85E, men cupen blir for liten. Jeg får en sånn der ekstra bulk øverst, å det ser ikke mye pent ut. Innså vel det at jeg må ta turen til en undertøysforretning å kjøpe BH til 7-800 kr for å få min str. Blir ikke til at jeg kjøper mer enn 1 eller toppen 2 da. Hvorfor skal det være så vanskelig for oss som har litt pupper å finne BH innen rimelighetens grense?
Gjest Naenia Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 På Change har de stadig vekk salg og de hjelper deg med å finne riktig størrelse Jeg kjøper BH-er der til 300/400 kroner. Er selv en 75G. Og det er BH-er som varer lenge
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 På Change har de stadig vekk salg og de hjelper deg med å finne riktig størrelse Jeg kjøper BH-er der til 300/400 kroner. Er selv en 75G. Og det er BH-er som varer lenge Takk, får google å se om de har butikk i nærheten. Syns det er ille å måtte betale 7-800 for en BH. Har ikke råd til å ha så mange da, å da holder de heller ikke så lenge. Foretrekker også å gå fysisk i butikken sånn at jeg får prøvd de. Er jo ikke gitt at 85E passer i alle modeller.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Min erfaring er at lindex er den beste av billigbutikkene når det gjelder bhstørrelsesutvalg. Men jeg kan ikke garantere at de har akkurat det du trenger... 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #5 Skrevet 19. februar 2011 Min erfaring er at lindex er den beste av billigbutikkene når det gjelder bhstørrelsesutvalg. Men jeg kan ikke garantere at de har akkurat det du trenger... Hvordan er kvaliteten der da? Jeg syns nesten kvalitet og komfor er det viktigste. Har kjøpt noen BH'er til 7-800 kr tidligere, men har ikke tatt meg råd til å kjøpe mer enn toppen 2, å da blir kvalitets BH fortere slitt. Googla meg fram til Change å så at de har to utsalg i nærheten, så imorra blir det å ta en tur til den nærmeste å se hva de har. Har igrunnen ikke tenkt på den før siden de har sånne typiske "voksenklær" som passer bestemor bedre enn meg, men har kjøpt endel ullundertøy der til både barnet og meg.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #6 Skrevet 19. februar 2011 "Lindexdama" igjen. :gjeiper: Jeg bruker nesten bare bher fra lindex, og kvaliteten er helt fin den. Jeg "mishandler" dem til og med med å kjøre dem i vaskemaskin (i vaskepose såklart) og de varer i flere år. Jeg har en holdning om at jeg må ha det praktisk og jeg må ha nok, derfor kjøper jeg heller dobbel/trippel så mange, kjører dem i vaskemaskin og kaster dem når de ikke lenger er hel. Jeg kan faktisk ikke huske å ha kastet en bh fra lindex fordi den falt fra hverandre, når jeg tenker meg om... En av dem ble stygg i fargen, men den var hvit og jeg vasket den med blekende vaskemiddel, og jeg har lært i ettertid at det er fyfy. Men jeg velger de praktiske og ikke helt billigste modellene da, ikke disse som ser ut som om de lett blir ødelagt.
Gjest Naenia Skrevet 19. februar 2011 #7 Skrevet 19. februar 2011 Jeg har brukt både Lindex og Change, og når det kommer til støtte for litt større pupper, da er det Change overlegen. Dessuten er holder de godt, og om du skulle fått en feilprodusert en hvor spila hopper ut, så får du ny uten problemer 1
Perelandra Skrevet 19. februar 2011 #8 Skrevet 19. februar 2011 Irriterer meg over Kappahl! De har en egen kolleksjon i store størrelser, men ingen BH'er med store nok cuper for meg. Har også lagt merke til at de noen ganger har gode tilbud, men hva hjelper vel det når ikke en eneste passer? Er enig i at Lindex er den beste av de vanlige kjedebutikkene. Fant en gang en i 80F og den kunne jeg til nød få stappa puppene inni, men tok ikke sjansen på å kjøpe den. Frykter at den ikke ville holdt seg på plass i løpet av dagen. Ser at Lindex selger på Wonderbra. På merkelappen står det at de finnes opp til G-cup, men i butikkene finnes de bare opp til DD. Liker ikke Change. Spilene knekker og sømmene rakner etter kort tids brukt. Anbefaler merket Freya på det varmeste! Perfekt passform, og utrolig slitesterke. Det selges i undertøysbutikker og på nettet.
Gjest Naenia Skrevet 19. februar 2011 #9 Skrevet 19. februar 2011 Du må jo da ha fått feil størrelse hos Change, eller vært kjempeuheldig med produksjonsfeil? Huff, jeg høres jo helt hjernevasket ut, men ingen av de jeg kjenner har hatt problemer med BH-ene derfra. En og annen produksjonsfeil som har blitt erstattet av butikken, men ikke annet? Uansett, så fort man finner seg BH-er fra andre steder en klesbutikkene (H&M, Lindex osv) så blir verden helt annerledes. Man skjønner ikke hva man tenkte på før. 1
Perelandra Skrevet 19. februar 2011 #10 Skrevet 19. februar 2011 Du må jo da ha fått feil størrelse hos Change, eller vært kjempeuheldig med produksjonsfeil? Har opplevd flere ganger, og med flere års mellomrom, at BH'ene på Change har dårlig kvalitet. Spilene knekker, sømmene rakner, og særlig at stoppene er for tøyelige til å tåle vekten av tunge bryst. Har flere ganger måtte klippe av og sy sammen igjen stropper på Change-BH'er. BH'ene fra Change passer bra for dem som har litt større bryst enn vanlig, og derfor ikke finner noe i kjedebutikkene, men ikke så godt for dem som har virkelig tunge. Tidligere brukte jeg 85-90H, nå har jeg gått en del ned i vekt og bruker 80G. Har faktisk blitt frarådet Changemodeller fra personalet i en undertøysbutikk som selv selger undertøy fra Change. Denne butikken forhandler også Change selv om de ikke er en ren Change-butikk. Jeg handler hovedsaklig i denne butikk og kjenner de som jobber der. De gir veldig god personlig service og kommer med anbefalinger. I følge innehaveren passer ikke Change for de med tunge bryst, de er ikke solide nok selv om de finnes i store nok størrelser. Men hun har samtidig sagt at hun selger mye av dem til dem som ikke har veldig store bryst, og de er godt fornøyd. Change er uansett veldig mye bedre enn kjedebutikkene.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #11 Skrevet 19. februar 2011 Ts her. Da har jeg vært å kjøpt to nye Bh'er idag. Det ble Change, de var veldig behagelige å ha på, cupen var stor nok å jeg fikk to for det jeg pleier å betale for en på undertøysbutikk. Det ble endel prøving av div modeller og størrelser, men fant til slutt noe som passet. Prøverommet i butikken jeg var i, var ikke akkurat kundevennlig for BH prøving, så det dro ned litt. Får kanskje finne ut hvor den andre butikken som ligger i nærheten er til neste gang. Kanskje de har prøverom man føler at man får prøvd klærne i i ro og mak.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #12 Skrevet 19. februar 2011 Irriterer meg over Kappahl! De har en egen kolleksjon i store størrelser, men ingen BH'er med store nok cuper for meg. Har også lagt merke til at de noen ganger har gode tilbud, men hva hjelper vel det når ikke en eneste passer? Uff, ja det er irriterende. En annen ting er at det virker som om man ikke kan ha stor cup, men ikke fullt så stor omkrets
Suzy Skrevet 19. februar 2011 #13 Skrevet 19. februar 2011 Jeg har heller ikke noen god erfaring med Change gitt ... MEN mitt poeng er at når du betaler 7-800 for en bh så holder den jammen i veldig mange år også - det kan man ikke si at den til 129 fra Lindex gjør Altså er det verdt pengene.
Gjest Chanè Skrevet 20. februar 2011 #14 Skrevet 20. februar 2011 Jeg har også relativt store pupper, bruker 75 E som regel. Pleier å handle alt mitt på Lindex stort sett, for jeg mishandler også mine ved å putte dem i vaskemaskinen (tom uten vaskepose :gjeiper: ) og de varer i et par tre år. Jeg kjøper alltid sett med truse og bh, og gidder ikke bruke vanvittig mye penger på det, jeg vil heller ha maaange sett
momo Skrevet 20. februar 2011 #15 Skrevet 20. februar 2011 Jeg handler mine bh`r på change, og er veldig fornøyd med de. Synes undertøyet holder seg veldig godt, og holder puppene veldig godt på plass. Jeg bruker str 65H.
kamela Skrevet 20. februar 2011 #16 Skrevet 20. februar 2011 Handler på Lindex. Bruker 90 e/f og er godt fornøyd med kvaliteten!
Lykkelitenen Skrevet 20. februar 2011 #17 Skrevet 20. februar 2011 Har opplevd flere ganger, og med flere års mellomrom, at BH'ene på Change har dårlig kvalitet. Spilene knekker, sømmene rakner, og særlig at stoppene er for tøyelige til å tåle vekten av tunge bryst. Har flere ganger måtte klippe av og sy sammen igjen stropper på Change-BH'er. BH'ene fra Change passer bra for dem som har litt større bryst enn vanlig, og derfor ikke finner noe i kjedebutikkene, men ikke så godt for dem som har virkelig tunge. Tidligere brukte jeg 85-90H, nå har jeg gått en del ned i vekt og bruker 80G. Har faktisk blitt frarådet Changemodeller fra personalet i en undertøysbutikk som selv selger undertøy fra Change. Denne butikken forhandler også Change selv om de ikke er en ren Change-butikk. Jeg handler hovedsaklig i denne butikk og kjenner de som jobber der. De gir veldig god personlig service og kommer med anbefalinger. I følge innehaveren passer ikke Change for de med tunge bryst, de er ikke solide nok selv om de finnes i store nok størrelser. Men hun har samtidig sagt at hun selger mye av dem til dem som ikke har veldig store bryst, og de er godt fornøyd. Change er uansett veldig mye bedre enn kjedebutikkene. Kjenner meg veldig igjen i dette. Har brukt en fast modell fra change i noen år nå siden det er den eneste bhen jeg har funnet som passer noe lunde. Fin bh, helt ok pris, men som du skriver, den mister fasongen, blir slapp i stroppene og plutselig står du med spilen halvveis ute av bhen og inn i kløften. Faktisk har alle bhene av denne modellen endt med at spilen har slitt seg ut innen ett halvt år etter kjøp, og jeg har hatt mange av denne modellen! Som også har du har blitt fortalt har jeg fått beskjed om at det er tyngden. Selv om de har store størrelser klarer de ikke vekten og slitasjen som store og tunge bryster medfører... Jeg kommer nok ikke til å slutte med denne modellen siden jeg elsker den når den er ny (gir en helt utrolig holdning og flott kløft), men jeg er innforstått med at den ikke er laget for å vare, så den blir en bh for spesielle anledninger Bruker heller full-skål fra Freya til dagsbruk, de gir ikke like pen kløft, men de holder da i det mindte uten å knekke, bli slapp og miste spilen. 1
Perelandra Skrevet 20. februar 2011 #18 Skrevet 20. februar 2011 Kjenner meg veldig igjen i dette. Har brukt en fast modell fra change i noen år nå siden det er den eneste bhen jeg har funnet som passer noe lunde. Fin bh, helt ok pris, men som du skriver, den mister fasongen, blir slapp i stroppene og plutselig står du med spilen halvveis ute av bhen og inn i kløften. Faktisk har alle bhene av denne modellen endt med at spilen har slitt seg ut innen ett halvt år etter kjøp, og jeg har hatt mange av denne modellen! Som også har du har blitt fortalt har jeg fått beskjed om at det er tyngden. Selv om de har store størrelser klarer de ikke vekten og slitasjen som store og tunge bryster medfører... Jeg kommer nok ikke til å slutte med denne modellen siden jeg elsker den når den er ny (gir en helt utrolig holdning og flott kløft), men jeg er innforstått med at den ikke er laget for å vare, så den blir en bh for spesielle anledninger Bruker heller full-skål fra Freya til dagsbruk, de gir ikke like pen kløft, men de holder da i det mindte uten å knekke, bli slapp og miste spilen. Interessant å lese at vi har samme erfaringer med Change. Kjenner godt igjen dette med spiler som stikker halvveis ut av BH'en.
Lykkelitenen Skrevet 20. februar 2011 #19 Skrevet 20. februar 2011 Jeg fikk returnere de første gangene, siden det da skjedde etter kort tid (under to mnd) men når jeg ga beskjed om at det ikke var første gangen det skjedde og forklarte at jeg hadde opplevd det flere ganger med samme modell og at jeg vasker dem rett (vasker dem ved håndvask, lunkent vann og litt vaskemiddel, klemmer vannet ut og lar de lufttørke) fikk jeg den forklaringen, det er rett og slett Change sin kvalitet som er problemet... 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #20 Skrevet 20. februar 2011 Kjenner meg veldig igjen i dette. Har brukt en fast modell fra change i noen år nå siden det er den eneste bhen jeg har funnet som passer noe lunde. Fin bh, helt ok pris, men som du skriver, den mister fasongen, blir slapp i stroppene og plutselig står du med spilen halvveis ute av bhen og inn i kløften. Faktisk har alle bhene av denne modellen endt med at spilen har slitt seg ut innen ett halvt år etter kjøp, og jeg har hatt mange av denne modellen! Som også har du har blitt fortalt har jeg fått beskjed om at det er tyngden. Selv om de har store størrelser klarer de ikke vekten og slitasjen som store og tunge bryster medfører... Jeg kommer nok ikke til å slutte med denne modellen siden jeg elsker den når den er ny (gir en helt utrolig holdning og flott kløft), men jeg er innforstått med at den ikke er laget for å vare, så den blir en bh for spesielle anledninger Bruker heller full-skål fra Freya til dagsbruk, de gir ikke like pen kløft, men de holder da i det mindte uten å knekke, bli slapp og miste spilen. Ts Hvor får man kjøpt Freya?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå