Gå til innhold

Lyst til å lære spansk??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:D Stilig! Laster ned nå!

Vi skal til Gran Canaria igjen til vinteren, så kanskje jeg kan bestille maten min selv denne gangen?

Har du prøvd programmet selv, Merete?

Nå er jeg kjempespent!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har bare så vidt prøvd det og det virker ganske stilig da.

Men min gutt på 5 sitter lenge i gangen og prøver seg fra. Skal se han snakker spansk til vi skal nedover i mai gitt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lastet jo først ned litt, og så kunne vi få laste ned noe mer etterpå. Men jeg finner ikke ut av hvordan jeg kan aktivisere de siste nedlastede elementene. Etter at jeg hadde installert dem, fikk jeg opp en dialogboks på skjermen som sa at programmet måtte lukkes for å oppdatere seg, men ingenting var forandret etterpå.

Har du bestilt del 1,2 og 3 Merete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei. Væren.

Hmm... det må jeg nesten spørre min bedre halvdel om... :D

Det er han som har ordenet med programmet. Han er for øyeblikket bortreist til i morgen, men når han kommer hjem så kan jeg spørre han.

Men jeg tror ikke vi har bestillt noe nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Takk :P Vil gjerne lære litt før vi flytter til Spania :P

Hvor i Spania skal du flytte?

Vi hadde en plan om det en gang vi også, men planene er utsatt på ubestemt tid... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Til Gran Canaria når vi er ferdig med skolen begge to. jeg er ferdig til sommeren, og min kjære regner med å være ferdig til neste jul. Vi snakket en stund om å flytte nå til sommeren, men siden han begynner på byggeledelse rett etter jul venter vi til sommeren 2005.

Er lei av kulden og regnet her hjemme :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er lei av kulden og regnet her hjemme :evil:

Enig!!

Vi har en visjon om å flytte til Albir i Spania for et års tid, men vi må tenke litt på det.

Det ble tre barn å tenke på etterhvert også..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Enig!!

Vi har en visjon om å flytte til Albir i Spania for et års tid, men vi må tenke litt på det.

Det ble tre barn å tenke på etterhvert også..... :ler:

Jeg har også 3 barn, og de gleder seg som bare det. Får kanskje med 15 åringen (som i dag bor hos faren) også ut i fra hva han har sagt :wink:

Vi lurte også på fastlandet på grunn av billigere boliger, men jeg vil heller prøve gran Canaria først, og være sikret fint vær hele året :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nefertiti

Hei!

Det virket som et kjempe kjekt program! :) Har alltid hatt lyst å lære spansk.

Kan hende jeg ikke forsto alt helt, men går det an å få flere ord med i programmet? Nå er det bare vanlige hilsener, dager, måneder og noen sånne ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Etter å ha sett over programmet, så må man kjøpe resten ja.

Jeg hadde missforstått litt, fordi min mann lastet ned dette som er også veldig bra.

Det er nedlasting av f.eks ukedager, farger osv. Du trykker på fire bokser som hver viser den spanske uttalen, den engelske og en setning.

NB: Husk å laste pc-verson

Håper jeg ikke har fått dere i tror på et stort engelsk/spansk språkprogram her nå da. :oops:

Men det er svært mye i denne versonen fordi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...