Gå til innhold

Pupper. Rett og slett.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Rett på sak:

For tre måneder siden hadde jeg super nice pupper. De var faste og fine og jeg elsket dem like høyt som kjærsten gjør. Men i det siste har de blitt slappere i huden og har forandret seg betydelig. Gikk ned 16 kg for to år siden, merket ikke noe særlig etter det og er slank og fornøyd nå og har D-cup. VEiT jeg burde være super fornøyd og alt det der og at dette sikkert virker som ett irriterende luksusproblem for mange men huden har altså forandret seg nå i det siste, og jeg lurer på hva jeg skal gjøre med dette! Det ligner strekkmerker, men de er helt lyse. Det er "spor" i huden. I en alder av 20 er det en ubehagelig følelse at puppene forandrer seg slik og jeg får vondt i sjela når jeg ser de i speil. Ser for meg bestemor boobies innen jeg når 25 :-/ Vil heller ikke at kjærsten skal vite at dette plager meg, da tror jeg han kommer til å bli ufattelig oppgitt. Jenter generelt maser vel nok om alt annet sånn ellers. De er gode å ta i, men jeg liker ikke hvordan de ser ut nå. Har noen noen tips, erfaringer? Jeg tror desverre ikke på at kremer på mirakel-vis får pupper til å sprette til værs så det er ikke helt det jeg er ute etter... Andre jenter burde skjønne at dette er en trussel på selvtilliten :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønte ikke helt hva det er du spør etter tror jeg. Men jeg kan ihvertfall fortelle at for å holde mine pupper spretne og fine må jeg sørge for å holde vekta oppe, jeg kan ikke miste mange kiloene før mine D-cup-pupper ser mindre frodige ut. La meg også legge til at jeg er en str 75 D og har en bmi som ligger godt innenfor det sunne feltet på begge sider.

Skrevet

Legg på deg eller godta kroppen din som den er. Kjæresten din elsker deg for den du er, også puppene.

Skrevet

Og bruk riktig BH, slik at du ikke får strekkmerker i dem!

Skrevet

Du må venne deg til det at kroppen forandrer seg. Hos noen starter det tidlig i 20 årene hos andre senere, det er en del av livet.

Hvis du er så utrolig misfornøyd så kan du sikkert sjekke ut noen hudbehandlinger eventuelt legge inn silikon for å stramme opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...