Gjest anonym Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Hei! Rett på sak: For tre måneder siden hadde jeg super nice pupper. De var faste og fine og jeg elsket dem like høyt som kjærsten gjør. Men i det siste har de blitt slappere i huden og har forandret seg betydelig. Gikk ned 16 kg for to år siden, merket ikke noe særlig etter det og er slank og fornøyd nå og har D-cup. VEiT jeg burde være super fornøyd og alt det der og at dette sikkert virker som ett irriterende luksusproblem for mange men huden har altså forandret seg nå i det siste, og jeg lurer på hva jeg skal gjøre med dette! Det ligner strekkmerker, men de er helt lyse. Det er "spor" i huden. I en alder av 20 er det en ubehagelig følelse at puppene forandrer seg slik og jeg får vondt i sjela når jeg ser de i speil. Ser for meg bestemor boobies innen jeg når 25 :-/ Vil heller ikke at kjærsten skal vite at dette plager meg, da tror jeg han kommer til å bli ufattelig oppgitt. Jenter generelt maser vel nok om alt annet sånn ellers. De er gode å ta i, men jeg liker ikke hvordan de ser ut nå. Har noen noen tips, erfaringer? Jeg tror desverre ikke på at kremer på mirakel-vis får pupper til å sprette til værs så det er ikke helt det jeg er ute etter... Andre jenter burde skjønne at dette er en trussel på selvtilliten :-/
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #2 Skrevet 19. februar 2011 Jeg skjønte ikke helt hva det er du spør etter tror jeg. Men jeg kan ihvertfall fortelle at for å holde mine pupper spretne og fine må jeg sørge for å holde vekta oppe, jeg kan ikke miste mange kiloene før mine D-cup-pupper ser mindre frodige ut. La meg også legge til at jeg er en str 75 D og har en bmi som ligger godt innenfor det sunne feltet på begge sider.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #3 Skrevet 19. februar 2011 Legg på deg eller godta kroppen din som den er. Kjæresten din elsker deg for den du er, også puppene.
MsLeela Skrevet 19. februar 2011 #4 Skrevet 19. februar 2011 Og bruk riktig BH, slik at du ikke får strekkmerker i dem!
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #5 Skrevet 19. februar 2011 Du må venne deg til det at kroppen forandrer seg. Hos noen starter det tidlig i 20 årene hos andre senere, det er en del av livet. Hvis du er så utrolig misfornøyd så kan du sikkert sjekke ut noen hudbehandlinger eventuelt legge inn silikon for å stramme opp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå