Gjest Pet Skrevet 19. februar 2011 #81 Del Skrevet 19. februar 2011 Ja, eller "katten har knekt foten, hva skal vi gjøre" Eh, dra til dyrlegen??? God bursdag, Pet! Takk, kjære! Har vært på puben og fått gratis bursdagsøl og er noe befull. Noen som lurer på noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 19. februar 2011 #82 Del Skrevet 19. februar 2011 Ta den med deg, og gjem den i hjertet ditt! OMG! tiilbakemelding kommer i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 19. februar 2011 #83 Del Skrevet 19. februar 2011 Da tar det av. Blir en skikkelig FÆL bursdag. Ja, grøss. Det tenkte jeg ikke engang på da jeg skrev det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 19. februar 2011 #84 Del Skrevet 19. februar 2011 Ja, eller "katten har knekt foten, hva skal vi gjøre" Eh, dra til dyrlegen??? God bursdag, Pet! Pus, eller Prozac som han heter og ikke lyder, har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 19. februar 2011 #85 Del Skrevet 19. februar 2011 Her er en sjempefin bursdagssang til deg, med imponerende video (hva de får til nåtildags): Sjuetretten ghettoskjetten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 19. februar 2011 #86 Del Skrevet 19. februar 2011 : Så koselig, lille kakkerlakk! Tusen klakk! Vi kjenner hverandre fra langt tilbake, gjør vi ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. februar 2011 #87 Del Skrevet 19. februar 2011 Så koselig, lille kakkerlakk! Tusen klakk! Vi kjenner hverandre fra langt tilbake, gjør vi ikke? Kakkerlakk KAKKERLAKK ... og vi gjør vel kanskje det ... sånne gamle travere som oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 19. februar 2011 #88 Del Skrevet 19. februar 2011 Hooga, hooga, hooga, chacka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 19. februar 2011 #89 Del Skrevet 19. februar 2011 Kakkerlakk KAKKERLAKK ... og vi gjør vel kanskje det ... sånne gamle travere som oss Er ikke biller det samme som kakkerlakker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 19. februar 2011 #90 Del Skrevet 19. februar 2011 Hooga, hooga, hooga, chacka. Huuga cha cha hoog chaka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 19. februar 2011 #91 Del Skrevet 19. februar 2011 Synes dere at jeg skal gå og runke typen til veninna mi nå? Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg, altså. Er ganske full fordi jeg har bursdag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 19. februar 2011 #92 Del Skrevet 19. februar 2011 Synes dere at jeg skal gå og runke typen til veninna mi nå? Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg, altså. Er ganske full fordi jeg har bursdag. Hoho! Men, for å være litt seriøs: Klart du skal! Du har jo bursdag, tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 19. februar 2011 #93 Del Skrevet 19. februar 2011 Hoho! Men, for å være litt seriøs: Klart du skal! Du har jo bursdag, tross alt. Da slepper jeg meg løs, har jo tross alt vært på puben! Men fra alvor til alvor - er det noen potente menn på her i aften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 19. februar 2011 #94 Del Skrevet 19. februar 2011 Steinar er sikkert klar som et egg. (Et lite tips, bare.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 19. februar 2011 #95 Del Skrevet 19. februar 2011 Steinar er sikkert klar som et egg. (Et lite tips, bare.) Jeg er klar! Men jeg har invitert ham og han kommer jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. februar 2011 #96 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Steinar er sikkert klar som et egg. (Et lite tips, bare.) Jeg er klar! Men jeg har invitert ham og han kommer jo ikke. Ooooog der forsvant jeg ut av tråden! Endret 19. februar 2011 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. februar 2011 #97 Del Skrevet 19. februar 2011 Er ikke biller det samme som kakkerlakker? Nei - tror ikke det . Begge er riktignok orden av innsekter - men kakerlakkene har ufullstendig forvandling - og billene fullstendig - dessuten er de ikke så ekle Kakerlakker -Biller Tenk å lære noe sn sen fredagskveld ... muligens det likevel er bedre med litt boklig lærdom enn å kaste deg på forslaget fra Ludovie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. februar 2011 #98 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg er klar! Men jeg har invitert ham og han kommer jo ikke. Mangler du alle de "gode" egenskapene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 19. februar 2011 #99 Del Skrevet 19. februar 2011 Ooooog der forsvant jeg ut av tråden! :redd:Tjukk T Ut av både min og Steinar sin, eller? Ikke det at jeg bryr meg så mye, altså, jeg er bare et stakkars medlem på KG som feirer busrdagen sin sammen med Prozac (pus, lykkepilla til hu mor (Pet)), og jeg får bare takke så mye for oppmerksomheten på vegne av meg selv og gutten (Prozac) får prøve å hemmeligholde ham litt så det ikke blir så stor pågang. Han er visstnok spesielt pen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 19. februar 2011 #100 Del Skrevet 19. februar 2011 Uffamegen da! Jeg er redd for bli gammel! Der sa jeg det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå