Riskrem Skrevet 18. februar 2011 #1 Skrevet 18. februar 2011 Jeg var med en venninne som skal gifte seg til en brudesalong i London i dag for å se på kjoler. Jeg så meg litt rundt og der fant jeg den mest fantastiske vakre brudekjolen jeg noensinne har sett! Jeg ble helt forelsket og kunne ikke ta øynene mine bort fra den. Den kostet 1620 pund, en overkommelig pris. Men jeg er ikke engang forlovet og aner ikke når/hvis kjæresten kommer til å fri. Tenk om den ikke lenger finnes når det blir min tur. Gud så fin den var. Jeg måtte bare få det ut Hadde aldri i verden fridd til kjæresten selv, fordi det tror jeg hadde gått i mot manndommen hans
Tears.of.the.Sun Skrevet 18. februar 2011 #2 Skrevet 18. februar 2011 Søt, morsom historie Litt risky å kjøpe en kjole til så mye penger i tilfellet du legger på deg før den tid kommer (babymage?). Men det fins så utrolig mange fantastiske kjoler i verden. Jeg kan nesten garantere deg at hvis du venter med å kjøpe, kommer du til å finne en som du liker like godt eller bedre!
Riskrem Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2011 Hehe ja hadde jeg vært rik hadde jeg sikkert kjøpt den Du har helt sikkert rett i at det finnes flere vakre kjoler der ute. Krysser fingrene for bryllup i 2012 Høres litt smådesperat ut å vente på frieri, men jeg er så forelsket i kjæresten min at det gjør vondt. Kunne ikke tenke meg en annen å dele livet med
Gjest Harriet Skrevet 18. februar 2011 #4 Skrevet 18. februar 2011 Jeg fikk lyst til å gifte meg en gang til da jeg så brudekjolene til Leila Hafzi. Noe så nydelig skal man lete lenge etter. 1
Lulilelu Skrevet 19. februar 2011 #5 Skrevet 19. februar 2011 Hvis du håper på bryllup i 2012 så er det ikke så veldig lenge til. Normalt er det lurt å velge kjole 1 år før for det kan ta opp til 6 mnd å få kjolen etter bestillig. I tillegg er det nesten alltid div endringer som må gjøres. Jeg gifter meg neste år og leter etter drømmekjolen. Jeg såg den før jeg ble forlovet og angrer på at jeg ikke bare kjøpte den da. Jeg ville funnet den på nett og funnet ut hvilken kolleksjon det er. Er det en 2011 så skal det være mulig å få tak i den neste år også.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #6 Skrevet 19. februar 2011 Til ts som veldig gjerne vil gifte seg. Hvorfor kan ikke du fri? Hvorfor må mannen gjøre det? Hvorfor skulle det gå imot MANNDOMMEN hans? Jeg fridde til mannen min og det gikk veldig fint. Hvorfor er det oss damer som skal gå og vente på at mannfolkene skal somle seg til, eventuelt manne seg opp, til å fri hvis alt ellers ligger tilrette for det. Det var tydeligvis enklere på sytti og åttitallet. Har vi tatt flere steg tilbake når det gjelder likestilling mellom kjønnene?
Lulilelu Skrevet 19. februar 2011 #7 Skrevet 19. februar 2011 Til ts som veldig gjerne vil gifte seg. Hvorfor kan ikke du fri? Hvorfor må mannen gjøre det? Hvorfor skulle det gå imot MANNDOMMEN hans? Jeg fridde til mannen min og det gikk veldig fint. Hvorfor er det oss damer som skal gå og vente på at mannfolkene skal somle seg til, eventuelt manne seg opp, til å fri hvis alt ellers ligger tilrette for det. Det var tydeligvis enklere på sytti og åttitallet. Har vi tatt flere steg tilbake når det gjelder likestilling mellom kjønnene? Hun har sagt at hun ikke kommer til å fri. Er det ikke mulig å bare la det være med det. Hun ville lufte tankene sine om drømmekjolen, ikke om at han ikke har fridd osv. Jeg hadde ALDRI fridd til min kjære fordi jeg mener det er helt feil. Noen er gammeldags og vil ha det slik. Jeg ville heller ventet år ekstra for at han skulle fridd enn å gjør det selv. Det er ikke snakk om likestillig, men romantikk. Skal vi begynne å dra ut stolen til mannen på resturant, åpne dører, ta jakken osv? Nei det syns jeg absolutt ikke. La mennene få beholde det lille de har igjen av "gentlemannhet" og la kvinnene få nyte det.
Riskrem Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 19. februar 2011 Kjæresten min og jeg er ekstremt likestilte, men akkurat når det gjelder frieri vet jeg for et faktum at han som mann ønsker å ta den oppgaven. Det synes jeg er helt fint. Men jeg har ingenting imot kvinner som frir til sine menn
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2011 #9 Skrevet 19. februar 2011 Åh, TS, jeg har akkurat samme problem. Jeg fant drømmekjolen for en liten stund siden, og ikke nok med det: Nylig fant jeg den på finn i min størrelse til en hyggelig pris. Men jeg er jo ikke forlovet ennå, og kjæresten vet at jeg ikke vil gifte meg før jeg er ferdig med studiene
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #10 Skrevet 23. februar 2011 Jeg fikk lyst til å gifte meg en gang til da jeg så brudekjolene til Leila Hafzi. Noe så nydelig skal man lete lenge etter. Åhh det er de verste brudekjolene jeg har sett, så ut som bestemors gardiner sydd sammen med masse bord dekorasjon.
Dubbedingsen Skrevet 23. februar 2011 #11 Skrevet 23. februar 2011 Åhh det er de verste brudekjolene jeg har sett, så ut som bestemors gardiner sydd sammen med masse bord dekorasjon. La oss håpe at du ikke får høre dette når du viser hvilken kjoler du liker. 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #12 Skrevet 25. februar 2011 La oss håpe at du ikke får høre dette når du viser hvilken kjoler du liker. Kunne ikke brydd meg mindre om hva andre hadde syntes om den kjolen jeg brukte da jeg giftet meg, så lenge jeg syntes den var nydelig og mannen min fikk hakeslep av den vakkre kona si , så er det ett fett hva andre syns (nå vet jeg da at alle i mitt bryllup syntes jeg hadde tidenes drømmekjole og flere av vennene mine har spurt om de kunne brukt samme eller en lik kjole til sine bryllup). Jeg syntes iallefall de kjolene der var gyselige. men men. Alle har sin smak.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #13 Skrevet 25. februar 2011 La oss håpe at du ikke får høre dette når du viser hvilken kjoler du liker. ...la oss håpe hun har vett nok til å ikke legge ut kjolene hun liker hvis hun ikke tåler at andre ikke liker dem.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #14 Skrevet 25. februar 2011 ...la oss håpe hun har vett nok til å ikke legge ut kjolene hun liker hvis hun ikke tåler at andre ikke liker dem. Skjønner ikke helt. Var den ment til meg som skriver over at jeg ikke likte den kjolen som var linket ut hær, eller til dubling?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #15 Skrevet 25. februar 2011 Skjønner ikke helt. Var den ment til meg som skriver over at jeg ikke likte den kjolen som var linket ut hær, eller til dubling? Mente Dubbedingsen ikke dubling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå