Gå til innhold

Badekar med løveføtter


*Bumblebee*

Anbefalte innlegg

Hei!Jeg holder på å "pusse opp" badet,i den forstand at jeg hiver ut det store hjørnebadekaret som tar aaltfor mye plass,og bytter ut dusjkabinettet.

det jeg har nå er mye plast på,bakvegger og foten på kabinettet er plast.ser liksom veldig billig og fælt ut :(

bare dørene er glass i,gleder meg til å få dette ut!!

hadde tenkt å erstatte det med noe slikt ,synes det ser mye luftigere ut siden alle veggene er i glass :jepp:

og så vil jeg gjerne ha sånn gammeldags dusj til(fossefalldusj).

ville helst bare hatt dusjnisje,men pga badet så må det være kabinett.

Men har også sååå lyst på et badekar med løveføtter,de er så stilige!

Noen som vet hvor man får tak i slikt til en noenlunde ok pris?

de finnes jo fra 5-20/30 tusen liksom...har ikke råd til noe fancy designgreier.

men er det stor kvalitetsforskjell,ev.hva bør jeg være obs på?

setter stor pris på om noen kan svare,takk på forhånd! :)

blir glad for alle linker til hvor man kan få kjøpt baderomsinnredning,jeg er helt grønn på dette området!kjekt å se litt rundt hos forskjellige forhandlere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så et badekar i går med løveføtter på Coop Obs Bygg, vet ikke om den butikken finnes der du bor, men det er vanligvis ikke så dyrt der. Selve badekaret var ellers veldig dypt og ganske stilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå oki tusen takk for det!vi har coop obs bygg her,så tror eg skal sjekke det ut ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet de solgte sånne badekar på en butikk i tredje etasje på glassmagasinet, hvis du bor i oslo. der tror jeg prisen lå på 8000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte sånt badekar på megaflis.no

Koster 3995,- eller noe sånt.

Er veldig fornøyd med det, virker til å være god kvalitet - har hatt det nå i ett år og ingen feil på det sålangt iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...