Gå til innhold

Alltid morgenkåt.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alltid morgenkåt med erksjon, så utrolig kåt om morgenen.

Liker kvinner mannen slik hver morgen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tsunade
Skrevet

:tommelopp:

...sier nå jeg, da.

Pleier å være morrakåt selv, jeg. :rodmer:

Skrevet

Du lider sannsynligvis av et alvorlig syndrom, dersom du har morgenbrød hver dag.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt turen til nærmeste lege.

Nå er jeg riktignok ikke en kvinne, selv om jeg føler meg veldig sexy & feminin når jeg sprader rundt i den rosa kjolen min - men jeg kan garantere deg at INGEN jenter synes det er noe moro at mannen deres har morgenbrød. 100% GARANTI I TELL YOU.

:skratte:

Skrevet

:tommelopp:

...sier nå jeg, da.

Pleier å være morrakåt selv, jeg. :rodmer:

:klemmer: flott da, er ikke bare menn som er slik.

Skrevet

Hei!

Det er helt vanlig å ha ereksjon om morningen. Det er faktisk slik at når man har sovet veldig godt, altså hatt REM-søvn, så skjer det ett eller annet i hjernen som gjør at både menn og kvinner kan våkne litt kåte. Menn da med ereksjon og kvinner litt våte.

Beklager dårlig forklaring, har ikke lest dette vitenskapelig selv, bare hørt det fra ei venninne som tar psykologi.

Det er opp til hver enkelt hva man synes om det. Hvis jeg føler meg klar selv, så har jeg og mannen gjerne morgensex. Og ofte blir jeg ganske kåt av å kjenne morrabrødet hans.

Mvh. Hanne:)

Skrevet

Hei!

Det er helt vanlig å ha ereksjon om morningen. Det er faktisk slik at når man har sovet veldig godt, altså hatt REM-søvn, så skjer det ett eller annet i hjernen som gjør at både menn og kvinner kan våkne litt kåte. Menn da med ereksjon og kvinner litt våte.

Beklager dårlig forklaring, har ikke lest dette vitenskapelig selv, bare hørt det fra ei venninne som tar psykologi.

Det er opp til hver enkelt hva man synes om det. Hvis jeg føler meg klar selv, så har jeg og mannen gjerne morgensex. Og ofte blir jeg ganske kåt av å kjenne morrabrødet hans.

Mvh. Hanne:)

Du har helt rett og formålet er at kroppen sjekker sine egne systemer om natten - den tester om ereksjonen osv virker og derfor våkner man ofte med "brød".

Det samme skjer med kvinner - i løpet av natten fylles kjønnsorganene med blond som om man var seksuellt opphisset og man våkner litt våt, rett og slett.

Når menn får problemer med potensen er det vanlig å sjekke om de får ereksjon i løpet av natta som et ledd i behandlingen - gjør de det er det ikke noe fysisk i veien med dem, men problemet er psykisk :)

Skrevet

Du har helt rett og formålet er at kroppen sjekker sine egne systemer om natten - den tester om ereksjonen osv virker og derfor våkner man ofte med "brød".

Det samme skjer med kvinner - i løpet av natten fylles kjønnsorganene med blond som om man var seksuellt opphisset og man våkner litt våt, rett og slett.

Når menn får problemer med potensen er det vanlig å sjekke om de får ereksjon i løpet av natta som et ledd i behandlingen - gjør de det er det ikke noe fysisk i veien med dem, men problemet er psykisk :)

Er visst frisk og normal jeg.

Skrevet

Er visst frisk og normal jeg.

Gjest Sonja, Slemdal
Skrevet

Alltid morgenkåt med erksjon, så utrolig kåt om morgenen.

Liker kvinner mannen slik hver morgen?

Nei, synes det er slitsomt. Er veldig trett og morgenene, selv om jeg har sovet godt.

Jeg må ha kaffe, frokost og våkne ordentlig før jeg i det hele tatt kan tenke på sex.

Skrevet

Jeg er ofte gjerne kåt på morgenen :sengekos: , særlig om jeg har tafset litt på morrabrødet til kjæresten, mens han enda sover...åå.... - dessverre er han ikke klar for sex på morgenen, alt for 'ømt' å ha det da..

Skrevet

Ofte morgen våt selv :sjenert: men ikke alltid det blir noe selv om og begynner man dagen går det over for min del :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...