Gå til innhold

Skal ta tatovering.

Fremhevede innlegg

Skrevet

skal ta min første tatovering. Skal ta tatovering av en kattepus, ikke ett portrett.

men klarer ikke bestemme meg for hvor jeg skal plassere den.

vil plassere den ett sted på overkroppen, men liksom ikke sånn at jeg ser den absolutt hele tiden. tenkt mye på overarmen, men blir det harry på jenter nå om dagen?

noen tips om plassering?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal ta min første tatovering. Skal ta tatovering av en kattepus, ikke ett portrett.

men klarer ikke bestemme meg for hvor jeg skal plassere den.

vil plassere den ett sted på overkroppen, men liksom ikke sånn at jeg ser den absolutt hele tiden. tenkt mye på overarmen, men blir det harry på jenter nå om dagen?

noen tips om plassering?

En pusekatt på overarmen? Det høres litt "harry" ut. Men nå aner ikke jeg hvordan den ser ut.

Hva med på undersiden av underarmen? Eller på siden av magen, under armen mellom rygg og mage?

Skrevet

ja trur det blir litt harry så det er nok ikke aktuelt.. eller kanskje heller bakpå ryggen mellom skulderbladene eller på ene skulder'n.. er vanskelig å bestemme seg syns jeg.. :P

har ikke noe lyst te å ha det nedpå beina egentlig altså..

Skrevet (endret)

Syns f.eks ikke dette blir noe harry:

http://letsbuzz.no/images/20090919114655_tomas%20brudvik%20copyright%200009.jpg

Hentet fra letsbuzz sin hjemmeside.

Ville tatt enten innsiden av underarmen, overarmen, eller bak på den ene skulderen.

Kan også bli fint med nakken/mellom skulderbladene. Men spørs litt på hva slags katt du har tengt på da.

IMG-tagger fjernet.

ninuska_, moderator

Endret av ninuska_
Skrevet

Er lurt å tenke på at den skal sitte der hele livet, derfor bør det være på en plass der huden ikke "siger" :)... på overkroppen vil vel det være fint på skulderen, nederst i nakken, korsryggen. Dette er jo i tillegg plasser der man ikke ser den hele tiden.:)

Skrevet

Hva med skulderbladet? :)

Skrevet

[quote name=Skatt :)' timestamp='1298302639' post='8923072]

Er lurt å tenke på at den skal sitte der hele livet, derfor bør det være på en plass der huden ikke "siger" :)... på overkroppen vil vel det være fint på skulderen, nederst i nakken, korsryggen. Dette er jo i tillegg plasser der man ikke ser den hele tiden.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...