Gå til innhold

Reisetips for sommerferien


Gjest döderlein

Anbefalte innlegg

Gjest döderlein

Jeg har så utrolig lyst til å finne på noe annerledes i sommer, dra ut i verden og finne på noe gøy. Har kun vært på festivaler og norgesferier før. Har ikke så god råd, men går jo an å spare opp mot sommeren. Så... hva ville du gjort om du og ville finne på noe moro?

Endret av döderlein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal du reise alene eller sammen med noen ?

innenfor hvilken prisklasse ?

Hva forbinder du med gøy og spennende i en ferie ?

Litt mere utfyllende opplysninger så kan det bli lettere å svare deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest döderlein

Så billig som mulig, haha.

Tror jeg ikke tør reise alene, men kunne tenkt meg det egentlig. Er bare at hvis jeg skal få med meg noen, må jeg finne noen med litt samme interesser som meg.

Synes det er morsomt med festivaler(spesielt rock), festing, men også å slappe av og se kulturliv.. Er det jeg kommer på xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom jeg var 19 år og ville finne på noe moro hadde valget vært klart: Jeg hadde reist til Magaluf med venner. :)

Fyll, rølp, sol og varme. Og ikke altfor dyrt dersom man reiser med en gang sommerferien starter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest döderlein

Dersom jeg var 19 år og ville finne på noe moro hadde valget vært klart: Jeg hadde reist til Magaluf med venner. :)

Fyll, rølp, sol og varme. Og ikke altfor dyrt dersom man reiser med en gang sommerferien starter.

Nei, er ikke så gira på sydenferie. Liker meg ikke i bikini at all, pluss frister mye mer med andre opplevelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med interrailbillett? Klassiker, og mange muligheter. Da kan dere loffe rundt, sove i telt, dra på spennende festivaler nedover i Europa (Polen, Serbia osv). Eller hva med å bare finne billige flybilletter til et sted, ta med telt og store sekker og reis litt rundt på måfå i det området/landet?

Det er spennende ting om skjer de fleste steder på sommeren, og dere vil garantert møte mye spennende folk uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...