Gå til innhold

Katt som "logrer"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en katt som går rundt og vifter med halen nesten hele tiden. Når vi koser, han venter på noe godt, eller han hilser på oss om morgenen begynner halen å gå. Ofte i lange, harde napp så det smeller når den dulter borti noe. Han virker ikke sint, har bare en veldig aktiv hale. Andre som har sånne katter? Lurer litt på om dette er vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katten min gjør det nesten aldri, men har lest et sted at katter faktisk kan logre av glede og iver etter noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten min logrer også. Og når han sover, og jeg sier navnet hans, er det halen som svarer, med noen voldsomme vift, selv om resten av katten ikke reagerer (selv ikke ørene). Jeg synes det er like morsomt hver gang. =P

Underholdningsfaktoren er ganske stor hos den katta, gitt. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ene katt logrer også. Og blir hun ekstra glad så "sitrer" liksom hele halen og bakenden hennes av glede. Søtt da :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forskjell på logringa her. Ser tydelig når det er irritert logring og glad logring. Ser det på hele kroppsspråket egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min vakre lille pus er ekstrem på å riste på halen når jeg snakker til henne eller hun vil kose, eller skal få mat :skratte: Da mener jeg sånn type vibrere-riste-logring :P Syns det er sååå søtt og berømmer henne hver gang hun gjør det :rodmer:

post-42421-0-83341400-1298150871_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min slår med halen når hun er irritert eller sinna, og når jeg åpner ytterdøra, så går halen fram og tilbake, men da i en mer spent stemning :)

Tydelig forskjell ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min "logrer" bare når hun er skikkelig irritert/leken eller sinna og skremt.

Aldri når hun er i godt humør. Da maler hun :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi også vifter med halen rett opp når hu hilser, men vifter/ slår irritert med den hvis hu f.eks er på fanget og ikke gidder kose lengre. Men da dasker hu halen nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...