Gå til innhold

Trøndestua


Gjest tronder

Anbefalte innlegg

Gjest tronder

Hei

Satt her en kveld å surra og tenkte at jeg godt kunne lage meg en slags dagbok/blogg/sammensurium her inne. Har som oftest alt for mye i hodet, så godt å få det ned sånn en gang i blandt, men vil ikke glemme heller.

Kan starte kjapt med meg selv. Er straks 23år, holder på med master utdanning i england fortiden. Håper å bli færdig i august med dette, er litt skole lei.. så fare for at dette kan bli en tråd der jeg slenger ut litt frustrasjon i ny og ned. Er opprinnelig fra Trøndelag, derav brukernavnet :gjeiper: og bor/bodde i trondheim under bachelorstudiene, planen er å komme meg tilbake til trondeheim en vakker dag.

Er også "treningsnarkoman", ikke at jeg ser ut som ronaldo, men digger trening.. Så vil vel ha dette som en slags treningslogg også.

Dagen i dag har egentli vært en nedtur, starta kanonbra med personlig rekord i styrkeløft (venner er lei av all treningspraten min, så kan ikke juble ut til de heller :fnise: Må vel tro at jeg er gal).

Og i etterkant har tanker om ei jeg gikk ut med tidligere kommet snikende tilbake. Dette liker jeg ikke helt, da jeg prøver å komme meg videre, men samtidig var det noe eget ved henne. Men men, en dag treffer jeg garantert noen ny.. Evig optimist :fnise:

Skal egentli sitte å gjøre skolearbeid nå, men det ble det heller ikke så mye av i dag, uff... Jaja, ble ikke helg denne uka heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...