Gå til innhold

Lene Marlin - uten mellomrom


Felicia Femina

Anbefalte innlegg

Plutselig dukket jenta opp igjen etter en god stunds taushet og anonymitet. Denne gangen uten glipe mellom tenna.

Jeg synes hun var så sjarmerende skjønn med mellomrom mellom tennene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.

Jeg synes hun var så sjarmerende skjønn med mellomrom mellom tennene!

Hvis hun hadde mellomrom mellom tennene (kan ikke huske selv, ikke at jeg henger meg opp i det heller) så var hun sikker sår på dette. Skjønner ikke helt hvorfor vi alltid skal fremheve andre menneskers negative trekk (hvis det da dette kan kalles et negativt trekk...her er jeg usikker).... :-? Kanskje ikke dette var meningen fra deg heller, bare min måte å tolke det på :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun hadde mellomrom mellom tennene (kan ikke huske selv, ikke at jeg henger meg opp i det heller) så var hun sikker sår på dette. Skjønner ikke helt hvorfor vi alltid skal fremheve andre menneskers negative trekk (hvis det da dette kan kalles et negativt trekk...her er jeg usikker).... :-? Kanskje ikke dette var meningen fra deg heller, bare min måte å tolke det på :blunke:

Jeg skjønner så altfor godt at hun ville fjerne mellomrommet mellom tennene (det har jeg hatt selv, men fikk det regulert vekk i 17-års alderen).

Poenget er at jeg synes hun var skjønn med glipe.

Akkurat som Michael Jackson var skjønn som neger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Lene Marlin er meget dyktig jeg, spesielt når man tenker på hvor ung hun var da hun slo igjenom. En annen ting som er flott med henner er at hun ikke spiller på sex. Det er få kvinlige soloartister på 20 år som ikke gjør det.

Om hun har mellomrom eller ikke spiller liten rolle syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting som er flott med henner er at hun ikke spiller på sex. Det er få kvinlige soloartister på 20 år som ikke gjør det.

:enig: Akkurat det er jeg veldig enig i, selv om jeg synes musikken er :Gjesp: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

...det betyr kanskje at det fortsatt er håp for Idol-Kurt - kanskje han får til å skrive noen gode låter og få litt mindre ventilasjon mellom fortennene...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

:o Hvorfor diskutere om og hvorfor Lene Marlin har gjort noe med et ev mellomrom mellom tennene sine?! (og hva har det med kultur, film & litteratur å gjøre :o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Hvorfor diskutere om og hvorfor Lene Marlin har gjort noe med et ev mellomrom mellom tennene sine?! (og hva har det med kultur' date=' film & litteratur å gjøre :o )[/quote']

Ja, det lurer jeg også på... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Hvorfor diskutere om og hvorfor Lene Marlin har gjort noe med et ev mellomrom mellom tennene sine?! (og hva har det med kultur' date=' film & litteratur å gjøre :o )[/quote']

Hvis Lene Marlins tenner overhodet er en sak som skal debatteres, burde moderator kanskje flytte den til Skjønnhet & Velvære!!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er det et kvalitetetssymbol i vår sexfikserte verden hva syngejentene har på seg. Enten har de talent, og kan flyte på det, eller de har ikke særlig talent og må flyte på pupper og lår for å høste oppmerksomhet (deriblandt platesalg, salg av konsertbill etc.). Lene Marlin tilhører den første gruppen, med Alicia Keys, Alanis Morissette, Dido, Lauryn Hill, Mary J. Blige mange mange flere. Den andre gruppen har Britney Spears, Christina Aguilera, Lil' Kim osv osv osv, temmelig talentløse men flinke til å danse strippedans foran kamera.

SÅ kvalitetsmerket går på hvorvidt man klarer å selge plater uten å markedsføre kroppen sin mest av alt.

(og hovedinnlegger, jeg finner det merkelig at du synes lene marlin var så søt med gjennomtrekk og lager tråd på at det er borte, når du nevner at du selv fikk det fjernet da du var 17.. inkonsekvent?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellomrom mellom tennene eller ikke; Lene Malin er pen og sjarmerende og er kjempedyktig. (forøvrig 23 år) Liker musikken hennes kjempegodt. Kjempebehagelig musikk å høre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(og hovedinnlegger, jeg finner det merkelig at du synes lene marlin var så søt med gjennomtrekk og lager tråd på at det er borte, når du nevner at du selv fikk det fjernet da du var 17.. inkonsekvent?)

There's been a rewind. I've changed my mind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 14 år senere...
On 28.10.2003 at 1:26 AM, Felicia Femina said:

Lene Marlin er ikke lenger i selskap med popartister som

 

Morten Harket

Elton John

Madonna

Macy Gray

Har hun noen gang vært det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Speedmaster skrev:

Har hun noen gang vært det? 

Lurer egentlig bare på hvordan du fant denne 15 år gamle tråden? 😅

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fotballflue skrev:

Lurer egentlig bare på hvordan du fant denne 15 år gamle tråden? 😅

Samme.   :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...