Gå til innhold

Omo, Blenda, Ariel, Surfe?


Gjest Belle Gunnes

Hvilket vaskemiddel? Flere valg  

46 stemmer

  1. 1. Hvilket vaskemiddel?

    • Omo
      16
    • Blenda
      11
    • Ariel
      6
    • Surfe
      0
    • Milo
      5
    • Neutral
      14
    • Andre - utdyp
      6


Anbefalte innlegg

Jeg liker lukten av Ariel godt, men siden det ikke er svanemerket dropper jeg å bruke det. Går for det meste i Omo her. Er spent på lukten av Surfe, så kommer sannsynligvis til å prøve det neste gang jeg skal kjøpe vaskemddel.

Elsker forresten lukten av Comfort Creme skyllemiddel, den hvite. Den får klærne til å lukte utrolig friskt og rent og deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukar Neutral. Først og fremst pga den er allergivennlig, klør av all anna, men er også veldig luktkresen, så det passar meg fint at den ikkje er tilsett parfyme også! Brukar også neutral som skyllemiddel. Til ull brukar eg milo utan parfyme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i neutral og Blenda uten parfyme. Til ull og silke brukes Milo. Visste ikke at Milo fantes uten parfyme, men skal se etter det enste gang jeg handler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukar Neutral. Først og fremst pga den er allergivennlig, klør av all anna, men er også veldig luktkresen, så det passar meg fint at den ikkje er tilsett parfyme også! Brukar også neutral som skyllemiddel. Til ull brukar eg milo utan parfyme.

Samme her. Innimellom går jeg for blenda, men bruker i all hovedsak Neutral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i neutral og Blenda uten parfyme. Til ull og silke brukes Milo. Visste ikke at Milo fantes uten parfyme, men skal se etter det enste gang jeg handler.

Den parfymefrie er blå, ikke rosa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spinell

Oops, jeg trodde dette var enda en navnetråd jeg... :sjenert:

:skratte:

Synes dere jeg kan kalle lillesøsteren til Surfe Omo for Blenda Ariel?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Euroshopper sitt vaskemiddel. Vasker rent, det. Bruker det billigste skyllemiddelet (er det Shine det heter? Gul flaske). Lukter ganske godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Neutral både til hvitt og farget tøy. Biotex-spray til flekker. Comfort sommerfrisk skyllemiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Neutral. Har brukt det i mange år, fordi jeg sliter med eksem... Skal ikke mange nettene til i velduftende sengetøy før ryggen min er rødflammete med blemmer... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvit med blå kork, meiner eg...

Flisespikkeri, men helt riktig. :gjeiper:

Tenkte bare å tipse om hvilken farge man skal se etter, så man slipper å rote gjennom alle de vanlige rosa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får hodepine av enkelt parfymerte vaskemidler og sverger til neutral. Og i tillegg: Ingenting lukter verre enn svettelukt kombinert med vaskemiddelparfyme. Takke meg til ren svettelukt! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker First Price. Synes ikke vi ser forskjell på vasken i forhold til om vi bruker OMO eller andre dyrere vaskemiddel. Men så er vi bare to voksne, så klærne våre er ikke akkurat gørrskitne når de vaskes.

Vi begynte å kjøpe First Price sitt vaskemiddel da vi hadde ekstremt dårlig råd måtte snu på kronestykkene for å få råd til mat. Har fortsatt med First Price etterpå fordi vi ikke ser noen grunn til å bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...