AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #42 Skrevet 23. mars 2011 De er observert på MIX kjosk. 42 kr og 4200 kcal. SIKLE SIKLE Haha, røft 800kcal i en pakke.
cyanid Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #44 Skrevet 23. mars 2011 Offentlig pisking. Minst. Hoho :D Han sa at "jammen du sa jo jeg kunne bare ta det!" men det har ikke noe å si for jeg sa jeg angret jo etterpå! Spørsmålet nå er jo om jeg vil begi meg ut på en gåtur på 1,5-2 km hver vei (hjemover er det bare bakker!) for å skaffe nye! Jeg må tilogmed pante flasker for jeg er en broke ass nigga in need akkurat som cypress hill men tanken frister, og gåturen forbrenner vel egg så det suser :D
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #45 Skrevet 23. mars 2011 Tror jeg er en av de få som ikke liker eggene. Men så liker jeg ikke sjokolade heller, og hvit sjokolade er enda værre enn vanlig
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #46 Skrevet 23. mars 2011 Tror jeg er en av de få som ikke liker eggene. Men så liker jeg ikke sjokolade heller, og hvit sjokolade er enda værre enn vanlig Det hvite er ikke sjokolade. Mer.. Smør mousse
Lista Skrevet 25. mars 2011 #48 Skrevet 25. mars 2011 Det hvite er ikke sjokolade. Mer.. Smør mousse Hallo, det er jo melkekrem. Smør og melk ligner ikke i smak!
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #49 Skrevet 25. mars 2011 Hallo, det er jo melkekrem. Smør og melk ligner ikke i smak! Ja de sier melkekrem, men jeg synes det smaker smørmelk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå