AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 Heisann KG og alle dere der ute. Jeg har ett problem i underlivet som begynner nå å få meg stresset.. Jeg har uregelmessig mens og vet aldri når den kommer. I det siste har jeg hatt noe lignende brunt utflod, men har ikke hatt det kanskje på 1 - 1,5 uke. Og da jeg hadde det kom det en kraftig lignende mensen smerter i ryggen. Så da tenkte jeg at mensen skulle komme, men det gjorde den ikke. Så fikk jeg noe som lignet fersk blod, tenkte nå kom mensen. Det gjorde den ikke. Jeg har fast partner og går ikke på p-piller da jeg har store problemer med å svelge disse så pillene og får hodepine av de Jeg er ikke gravid da jeg tok en test igår å den viste negativ. Nå de siste 3 dagene fikk jeg stikking og smerter i venstre eggstokk og akutt smerter venstre del av ryggen og hofta, ikke nok med det.. Jeg har noe vannlingnende utflod... Hva i allverden er det som skjer ? For å legge til er jeg syk også, har ørebetennelse og sår hals. Hjelp meg!
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 Jeg tenker cyster, og gå til legen NÅ. Hjelper ikke å spørre oss her inne. 1
MsLeela Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Kom deg til legen, NÅ! Herregud, tror du seriøst noen klarer å sette en riktig diagnose på deg her på KG?!
Gjest anygirl Skrevet 17. februar 2011 #4 Skrevet 17. februar 2011 Jeg tenker cyster, og gå til legen NÅ. Hjelper ikke å spørre oss her inne. Men jeg er bare 19 år!
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #5 Skrevet 17. februar 2011 Jeg tenker cyster, og gå til legen NÅ. Hjelper ikke å spørre oss her inne. Men jeg er bare 19 år!
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 17. februar 2011 #6 Skrevet 17. februar 2011 Du kan ha det selv om du er bare 19. Du kan ha f.eks. pcos eller noe i den dur, og bør bli sjekket av en lege for sikkerhetsskyld. Det er sikkert ikke noe alvorlig, men ingen her på KG kan gi deg en sikker diagnose uansett
Supramundane Skrevet 17. februar 2011 #7 Skrevet 17. februar 2011 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Supramundane, mod
Fremhevede innlegg