Gå til innhold

Kan ikke være syk!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da har jeg vært syk siden søndag. Har ikke feber eller vondt i kroppen, men hoster, nyser og er snørrete. Problemet er at jeg skal på min første dag i den nye jobben i morgen og føler at det blir ganske dumt å sykemelde meg! Har dere gode råd til meg slik at jeg blir fortere frisk? Takk på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En forkjølelse på fjerde dagen, uten feber eller vondt i kroppen, er vel ikke verre enn at du kan gå på jobb? Jeg ville ikke karakterisert hoste og snørr som sykdom, bare som forkjølelsesubehag. Skaff deg nesespray og halstabletter å suge på, så går sikkert arbeidsdagen bra, den.

Skrevet

En forkjølelse på fjerde dagen, uten feber eller vondt i kroppen, er vel ikke verre enn at du kan gå på jobb? Jeg ville ikke karakterisert hoste og snørr som sykdom, bare som forkjølelsesubehag. Skaff deg nesespray og halstabletter å suge på, så går sikkert arbeidsdagen bra, den.

Nei, nei jeg hadde feber og vondt i kroppen senest i går. Så jeg var skikkelig syk. Og nei jeg kommer ikke til å sykemelde meg, jeg trenger råd slik at jeg kan bli fortere frisk :)

Skrevet

Det er ingen måter å bli fortere frisk på. Men dette hørtes da ikke så ille ut? De fleste tar jo ikke egenmeldingsdag en gang ved forkjølelse. Ta maksdose paracett og ibux fordelt utover dagen, bruk nesespray en gang i timen, sug på repsils og ha med lommetørkler. Så er det nok ingen som merker det en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...