Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2003 #1 Skrevet 26. oktober 2003 Nå har jeg et kjempedilemma over meg som jeg ikke finner ut av Har tre gaver på kun kort tid som skal kjøpes inn til min kjære. Først en 1-årsgave fra meg på etårsdagen vår snart. Så en 30-årsgave, og tilslutt en julegave. De to siste er i boks, så det er 1-årsgaven jeg sitter og klør meg i hodet over. Noen som har noen gode ideer på hva man kan gi en mann rett fra hjertet? 30-årsgaven blir praktisk, og julegaven litt enkel, siden budsjettet da er ganske sprengt Smykker og ringer og sånt tror jeg er off limits. Men noe annet? Noe lurt? Som viser hvor glad jeg er i ham? Noe som ikke koster så mye? Hadde jeg vært kreativ så hadde jeg jo ikke hatt dette problemet, så derfor bretter jeg ut problemet mitt til hele Norge nå Help me, please!!
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2003 #2 Skrevet 26. oktober 2003 Leste her inne et sted om å lage et lite sjekkhefte med forskjellige gjøremål inni. F.eks massasje, vaske bilen, blowjob osv. Syns det var en artig og personlig gave jeg da. Og ikke koster den så mye heller, bortsett fra dine krefter
Gjest Poirot Skrevet 26. oktober 2003 #3 Skrevet 26. oktober 2003 Finnes mye søte bøker om kjærlighet.
Gjest lmari Skrevet 26. oktober 2003 #4 Skrevet 26. oktober 2003 Vi pleier å kjøpe billetter til hverandre når vi skal feire sånne merkedatoer, vi. Det kan være billetter til stand up, til revy, til konsert, til en kinofilm han har lyst til å se eller noe i den dur. Viktig at du kjøper to billetter da - sånn at dere kan feire sammen! Synes egentlig ikke noe om å gi andre typer gaver enn typiske skjærste-gaver til hverandre på sånne årsdager. Blir litt feil for meg med en genser eller en motorsag, liksom. Derfor har vi alltid funnet på ting sammen i steden for gaver. Det kan være blomster, middag på fin restaurant eller noe sånt.
Gjest Abelone Skrevet 26. oktober 2003 #5 Skrevet 26. oktober 2003 Har nettopp funnet ut hva jeg skal gjøre for mannen min som har bursdag i morgen. Når han kommer fra jobb skal badekaret være fylt med deilig varmt vann og gode duftolje. Jeg skal ha noen rosenblader til å flyte i vannet. Bare levende lys på badet. Favorittmusikken hans skal spille, og han skal få boblevann og frukt. Så skal han få stige uti, mens jeg gjør de siste middagsforberedelser og holder ungene unna så han få fred. Det tror jeg han vil like. Kanskje typen din også vil like en slik overraskelse? Du kan jo spe på med litt ekstra om du vil........
Ingeborg Skrevet 28. oktober 2003 #6 Skrevet 28. oktober 2003 Forloveden min og jeg har vært sammen så lenge at vi ikke trenger ting - det vi ønsker oss er mer tid sammen! Vi skal feire "6-årsdag" snart - da skal jeg booke et hotellrom og "bortføre" ham for ei helg, med innlagte overraskelser. Kanskje du kan gjøre noe i den duren? Personlig og fint.
Piglet Skrevet 28. oktober 2003 #7 Skrevet 28. oktober 2003 Leste her inne et sted om å lage et lite sjekkhefte med forskjellige gjøremål inni. F.eks massasje, vaske bilen, blowjob osv. Syns det var en artig og personlig gave jeg da. Og ikke koster den så mye heller, bortsett fra dine krefter Kanskje det var meg? Jeg har ihvertfall skrevet om noe lignene her inne, og det var en veldig suksefull gave til min kjæreste. Jeg kombinerte det med et brev der jeg skrev litt om hvor glad jeg var i ham og hvor bra vi har det sammen, og pakket deretter alt fint inn. Ellers har vi gitt hverandre både forskjellige typer billeter som Imari foreslår, og sist jul spiste og overnattet vi på et veldig fint hotel. Det kan også anbefales... Ellers har jeg også gitt sex som gave. Jeg sendte han et brev (til jobben e.l. hvis dere bor sammen) hvor jeg skrev at han skulle møte opp hjemme hos meg (oss) på det og det tidspunktet med et sort silketørkle. Da dagen kom dro jeg madrassen ut på stuegulvet, slukket lyset og fyldte rommet med starinlys, gjerne noen som dufter, blomster, puter osv. Skikkelig boudoir stemning... Så pampret og strelte jeg meg selv etter beste evner og tok på meg en sexy, gjenomsiktig nattkjole. Da han ringte på døren åpnet jeg i all min "glans" og rakte ham et brev til, hvor det sto: "Silketørklet? Bind det runt håndleddet mitt, i kveld er jeg din slave." og rakte frem hendene. Resten er jo opp til hans fantasi... Det var også meget vellykket, og kan jo bygges ut etter eget ønske, men champange, frukt, etc. Poenget er jo at han skal sitte og lure på hva som skal skje, og hva tørkleet skal brukes til. Lykke til! Pigelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå