Gå til innhold

Kaniner


amo977

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurte på om det var flere enn jeg som hadde kaniner her ? Jeg har 3 stk. Knallsøte alle sammen!

!Men jeg får ikke til å laste opp bilder!

men kanskje noen har andre kaniner å presentere?(:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I huset vårt er det tre hermelin kaniner :) De går løs i huset, med egen "kattedo" de er trent til å gå på do i, og en høykurv i et hjørne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I huset vårt er det tre hermelin kaniner :) De går løs i huset, med egen "kattedo" de er trent til å gå på do i, og en høykurv i et hjørne.

Jeg har også kaninen min slik! Hun er mer som en hund enn en kanin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt kaniner :) Savner dem fælt, mye morsommere kjæledyr enn folk flest tror. Som du sier, så sprang dem rundt som hunder, opp og ned, ivrig etter å hilse på min samboer hver gang han kom hjem fra jobb.

Fikk lært den ene til å gå på do i en boks utenfor buret, og i buret hadde den bare sagflis i en slik dokasse, så da holdt buret seg ganske så rent og pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Den ene vår har lært noen triks. Gjennom klikkertrening kan hun til nå "Snurr rundt", "På plass" og "Gå sikk sakk gjennom bena når vi går".
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kanin! Han er omplasseringskanin, og var vant til å ha stor bevegelsesfrihet fra sitt forrige hjem, så her hos meg er boden nå omgjort til kaninrom. Han var over et år gammel da jeg fikk ham, og var ikke særlig vant med menneskelig kontakt. Det blir gradvis bedre, og nå er han i hvert fall blitt bestevenn med bikkja. :jepp:

Endret av Jompa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det skummelt å ha kaniner løse på den måten der? Ser for meg at de bæsjer små kuler hele tiden og gnager på alt mulig :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...