Gå til innhold

Deppa av KG

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke deppa, men lei innimellom, ja. Det gjelder hele nettet forøvrig. Avknappen er en fin ting. ;)

Skrevet

skjønner godt folk kan bli deppa når de får høre følgende:

- alt som ikke er 20 cm tykt og langt er liten tiss, og kan ikke tilfredsstile en kvinne

- lubben er stygt, det er forsåvidt litt for slanke kropper også. alt man ikke er selv er stygt forøvrig.

- alle jenter som ikke vil svelge er verdens verste kjærester

- alle mødre som ikke gjør akkurat som nabodama eller den over den i tråden er fæle mammaer

tja. var det noe mer da?

men jeg blir ikke deppa, ler ganske ofte faktisk av de avsindige historiene og uttrykkene som kan bli servert ;)

OG endelig kan jeg få sjangsen til å bruke denne:

:snø: og denne :kosteskaft:

Skrevet

Deppa? Nei. Lei? Til tider.

Gjest Cerridwen
Skrevet

Deppa? Nei.

Oppgitt over kva nokon faktisk presterar å skrive? Oh yes.

Skrevet

Jeg blir deppa av å henge i Aktuelle saker-tråden og se hvilke holdninger som dukker opp der. Har egentlig gitt meg selv nekt for å bli med i de debattene.

Skrevet

Huff, ja. Det er faktisk blitt så ille at jeg er tilbudt en gullkantet sponsoravtale med et legemiddelselskap. Noen ganger tenker jeg på selv...eh...ransakelse... Puh, der var det nære på jeg fikk tråden stengt også. Det hadde jo vært toppen... eller bunnen...

Nei, altså, deppa blir jeg ikke. Jeg kan bli oppgitt noen ganger, men om jeg hadde blitt deppa av å lese her så ville jeg nok tatt en pause.

Skrevet (endret)

Jeg blir ikke deppa, men bare så sint inni megg!!! det er så mange idioter her. og mange idioter som tar alle under en kam. Og folk her inne som har innrømmet at de har mobba hater jeg så å si, så ver gang jeg ser navnet til brukeren klarer jeg ikke ta brukeren seriøst og tenker " mobber!! brenn i helvete, at du kan sitte her med god samvittighet". Nei, jeg burde seriøst vere mindre på kg. For å si det sånn så er jeg englebarn i virkeligheten som sier hei til alle, takker osv men på kg kommer fram min onde tankegang

Endret av Caylee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...