Gjest Barbara Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Hei. Jeg har menstruasjonsfortsyrrelser. Det har gått nesten 5 måneder siden jeg hadde mensen. Har tenkt å gå til lege for jeg mistenker at jeg kan ha problemer med skjoldbruskkjertelen... og manglende mensen er en av symptomene jeg har som tyder på at noe er galt... Jeg går ikke på p-piller og er ikke gravid. Og jeg er 19 år. Noen av dere vet hva det kan være? Og så har jeg spørsmål angående legebesøk... Skal legen min ta en gynekologisk undersøkelse av meg hvis jeg sier at jeg har menstruasjonsforstyrrelser? Har aldri hatt en sånn undersøkelse så jeg gruer meg litt... gruer meg mye for å være ærlig Håper at noen av dere kan hjelpe meg... Dette er en veldig stressende situasjon for meg
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 Hei. Jeg har menstruasjonsfortsyrrelser. Det har gått nesten 5 måneder siden jeg hadde mensen. Har tenkt å gå til lege for jeg mistenker at jeg kan ha problemer med skjoldbruskkjertelen... og manglende mensen er en av symptomene jeg har som tyder på at noe er galt... Jeg går ikke på p-piller og er ikke gravid. Og jeg er 19 år. Noen av dere vet hva det kan være? Og så har jeg spørsmål angående legebesøk... Skal legen min ta en gynekologisk undersøkelse av meg hvis jeg sier at jeg har menstruasjonsforstyrrelser? Har aldri hatt en sånn undersøkelse så jeg gruer meg litt... gruer meg mye for å være ærlig Håper at noen av dere kan hjelpe meg... Dette er en veldig stressende situasjon for meg Høres ut som en god plan å snakke med lege og få sjekket stoffskiftet. Hvis du er seksuelt aktiv er det en god idé å få tatt en gynekologisk undersøkelse. Avhengig av hvilke symptomer du har vil legen kanskje også foreslå en ultralyd. Det er ikke noe å grue seg til. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå