AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Hei! Har bestilt kaffe fra Nespresso og valgte hva jeg skulle ha osv. Eneste valgmulighet der det stod hvilken korttype man ville betale med, var Kredittkort. Så jeg valgte bare det og gikk videre. Skrev inn kortnummer, navn osv. Men betalte liksom aldri med nettbanken? Hva skjedde? Finner ikke noe på nettsidene deres om betaling og levering. Kan ikke tenke meg til at det kommer i oppkrav? Dyrt nok med over 50 kr i frakt. Tungvint system i grunn, men for sent å velge annet merke nå, siden jeg fikk Nespresso maskin i gave.
Snuppa Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 Det trekkes fra Visa og du vil om en dag eller to se det på kontoutskriften din om en dag eller to. Irriterende med den frakten, ja! Hvis du er i Oslo noen gang så har de en egen Nespresso-butikk der. Samme priser som på nett, men du slipper frakten.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #3 Skrevet 21. februar 2011 Det trekkes fra Visa og du vil om en dag eller to se det på kontoutskriften din om en dag eller to. Irriterende med den frakten, ja! Hvis du er i Oslo noen gang så har de en egen Nespresso-butikk der. Samme priser som på nett, men du slipper frakten. Takk for svar. Fikk en kvittering på konto dagen etterpå. Da var det lagt til noe skatter og avgifter eller hva det var, på ca 55 kr. Husker ikke at det kom opp akkurat da jeg betalte og så kvitteringen på Nespresso siden. Så ble jo over 500 inkludert frakten. Litt dyrt da. Får dra innom butikken en gang jeg reiser dit! Synd de er litt kjipe med å selge i vanlige butikker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå