Gjest Gjesten Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Jeg har hatt regelmessig mensen i 5-6 år nå. Pleier å komme 2-3 dager før/etter, men ikke mer enn det. Jeg hadde vanlig mensen for 2 uker siden. Men i dag oppdaget jeg brunt utflod, og etterhvert
Gjest Gjesten Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Jeg har hatt regelmessig mensen i 5-6 år nå. Pleier å komme 2-3 dager før/etter, men ikke mer enn det. Jeg hadde vanlig mensen for 2 uker siden. Men i dag oppdaget jeg brunt utflod, og nå er det blitt mer flytende blod(beklager ekle detaljer). Jeg har ikke hatt samleie, så det kan ikke være graviditet/rift osv. Har foreløpig ikke smerter i magen, men merker at jeg har litt problemer med å gå og at magen er litt større enn vanlig.. Noen som har opplevd dette og kan hjelpe meg? Har jeg noen grunn til å gå panikk? (beklager rotete førstepost. Klarte å publisere før jeg var ferdig med å skrive ).. Takk på forhånd!
Gjest Camilla Skrevet 17. februar 2011 #4 Skrevet 17. februar 2011 Jeg har opplevd det samme, men legen mente det ikke var noe farlig. Men jeg vil nok råde deg til å oppsøke lege for sikkerhets skyld.
Gjesten Skrevet 18. februar 2011 #6 Skrevet 18. februar 2011 Det er ganske vanlig å oppleve litt brun utflod fra tid til annen. Jeg tror ikke det er noe å bekymre seg for, bare vær oppmerksom hvis det vedvarer. Det går jo an å ta det opp neste gang du er hos legen, men sannsynligvis er det ingenting Forresten: Du bruker nicket mitt
Gjest Gray Skrevet 18. februar 2011 #7 Skrevet 18. februar 2011 Gynekologen min mente det hadde noe med tykkelsen på endometriet(hinnen i livmoren)..At den var tynn og trengtes å bygges opp.Han ønsket at jeg begynte på hormonprevensjon for å få igang syklusen og bygge opp endometriet.Trodde alt bare stoppet opp med hormonprevensjon jeg da...
Gjest Gjesten Skrevet 19. februar 2011 #8 Skrevet 19. februar 2011 Takk for svar, Gjesten () og gray-gjest.. Nå har jeg hatt vanlig mensen i 3 dager, så det har sannsynligvis skjedd noe med eggløsningen denne gangen. Jeg venter å ta det opp med legen inntil neste gang. Men skjer dette en gang til får jeg snakke med legen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå