AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #21 Skrevet 21. februar 2011 Oj, den linken funket visst ikke... her er det i hvert fall bilder..
kirstiJ Skrevet 21. februar 2011 #22 Skrevet 21. februar 2011 Jeg jobber i drosjebransjen, og sist det var snakk om handel hadde ikke Skoda kommet med Superb i stasjonsvogn enda... Prøvde sedanen og du verden for en fantastisk bakseteplass. Det er som å sitte i fremsetet på mange andre biler. Sånn bortsett fra at Skoda er litt "plastic fantastic" interiørmessig er det en knall bil!
Miss I.W. Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #23 Skrevet 21. februar 2011 Har en Mercedes E klasse stasjonsvogn. Kjempemye plass både til to babyseter og tvillingvogn + bagasje. Men ikke til kjæres ben!
Umuriel Skrevet 21. februar 2011 #24 Skrevet 21. februar 2011 Jeg jobber i drosjebransjen, og sist det var snakk om handel hadde ikke Skoda kommet med Superb i stasjonsvogn enda... Prøvde sedanen og du verden for en fantastisk bakseteplass. Det er som å sitte i fremsetet på mange andre biler. Sånn bortsett fra at Skoda er litt "plastic fantastic" interiørmessig er det en knall bil! Skoda Superb kom som stasjonsvogn i 2010. Vi har sett på Superb og den er høyaktuell som ny bil for oss. Man har nesten danseplass i baksetet Ford Mondeo har også veldig god bakseteplass. Det er nok plass til tre bakovervendte barneseter i begge disse bilene.
Sophie-Ann Skrevet 22. februar 2011 #25 Skrevet 22. februar 2011 Jeg har en Volvo V50 og det er god plass til et bakovervendt sete fra Besafe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå