Lionda Skrevet 26. oktober 2003 #1 Skrevet 26. oktober 2003 Hva har jeg gjort nå da...? Jeg har plutselig ikke lyd på pc'en lengre, og kan ikke huske å ha gjort noenting. Jeg har sjekket at ingen ledninger har falt ut og at volumkontrollen ikke står på "mute", men hva annet kan jeg sjekke før jeg evt. må krype til korset og ringe noen som kan dette?
Gjest Lea Skrevet 26. oktober 2003 #2 Skrevet 26. oktober 2003 Gå inn på Kontrollpanel - System - Enhetsbehandling og se om ting er som de skal. (Ingen utropstegn) Har du sjekket at høytalerene er skrudd på? Har du restartet PC-en? Når du dobbeltklikker på høytalerikonet ved siden av klokka får du opp masse instillinger. Pass på at disse står nesten midt på.
Lionda Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2003 Tusen takk Det hjalp å sette alle innstillingene på volumkontrollen midt på. Av en eller annen grunn stod den innstilt på å bare ha lyd i venstre høytaler, og det er ganske dumt når venstre høytaler bare virker halvparten av tiden... Stor klem til deg som takk for hjelpen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå