Gjest Kamilla Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Fikk klamydia for ca to uker siden, og forrige fredag fikk jeg medisiner mot dette. Har lest på nettet at man skal vente to uker med å ha sex, men jeg skal treffe han jeg holder på med (som jeg fikk det av) i nesteuke, og lurer derfor på om vi kn ha sex uten at jeg da smitter ham? Han har også tatt medisin
Gjest norskgoy Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Fikk klamydia for ca to uker siden, og forrige fredag fikk jeg medisiner mot dette. Har lest på nettet at man skal vente to uker med å ha sex, men jeg skal treffe han jeg holder på med (som jeg fikk det av) i nesteuke, og lurer derfor på om vi kn ha sex uten at jeg da smitter ham? Han har også tatt medisin Det anbefales en kontroll 4-5 uker etter avsluttet behandling. Så da bør det fremdeles være kondom med i spillet (også oralt), og slikkelapp. Det kan være at en av dere ikke reagerte på antibiotikabehandlingen, eller reagerte dårlig. Dermed kan man resmittes, og man på på ny kur.
spinnwild Skrevet 22. februar 2011 #3 Skrevet 22. februar 2011 Slikt er jo greit å høre med legen du får medikamenter fra da... Men synes du skal vente med kondomløs sex til etter neste sjekk.
Kråkesaks Skrevet 22. februar 2011 #4 Skrevet 22. februar 2011 Tråden er ryddet for avsporing. Kråkesaks.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå