Gå til innhold

Hakk i vibrator...


HopelessFear

Anbefalte innlegg

Kjøpte en vibrator i dag på kondomeriet. Når jeg tok den ut av pakningen, oppdaget jeg at det var et hakk i toppen av den som gjorde til at det ble skarpe kanter. Jeg lurer på hva jeg skal gjøre? Gå tilbake til kondomeriet og be om å bytte eller få pengene tilbake?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte en vibrator i dag på kondomeriet. Når jeg tok den ut av pakningen, oppdaget jeg at det var et hakk i toppen av den som gjorde til at det ble skarpe kanter. Jeg lurer på hva jeg skal gjøre? Gå tilbake til kondomeriet og be om å bytte eller få pengene tilbake?

Har du kvittering kan du velge om du skal få pengene tilbake eller bytte vare. Uten kvittering har du nok ingen rettigheter når du har tatt den ut av forpakningen, med mindre personen bak kassen gjenkjenner deg og vil vise service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en vibrator i dag på kondomeriet. Når jeg tok den ut av pakningen, oppdaget jeg at det var et hakk i toppen av den som gjorde til at det ble skarpe kanter. Jeg lurer på hva jeg skal gjøre? Gå tilbake til kondomeriet og be om å bytte eller få pengene tilbake?

Få den byttet. Du vil vel ha den?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en vibrator i dag på kondomeriet. Når jeg tok den ut av pakningen, oppdaget jeg at det var et hakk i toppen av den som gjorde til at det ble skarpe kanter. Jeg lurer på hva jeg skal gjøre? Gå tilbake til kondomeriet og be om å bytte eller få pengene tilbake?

Gjør det du :)

Kjøpte selv en derfra som jeg ikke klarte å åpne batterilokket på.

Ringte dem, snakket med en utrolig hyggelig nordlending, og fikk valget mellom å bytte eller pengene tilbake. Fant en annen modell jeg likte, og returnerte den første. Selvom den nye jeg ville ha var en hundrelapp dyrere, trengte jeg aldri betale noe ekstra.

Tror ikke du har noe å tape på å ta kontakt med dem iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få den byttet. Du vil vel ha den?

Jeg vil jo ha den, men jeg vil jo ikke ha en ødelagt vibrator som jeg skraper meg opp på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil jo ha den, men jeg vil jo ikke ha en ødelagt vibrator som jeg skraper meg opp på.

Det er jo derfor du skal bytte den :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det står på kvitteringen at de ikke bytter intime leker. Gjelder det når det er skade på produktet også`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det står på kvitteringen at de ikke bytter intime leker. Gjelder det når det er skade på produktet også`?

Nei, det gjør ikke det. Dessuten bytter de intime leker, for eksempel gjennom orgasmegarantien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge produktet inneholder feil eller mangler,burde de bytte ja.

Kontakt butikken og forklar problemet.Tipper du får en ny en jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør ikke det. Dessuten bytter de intime leker, for eksempel gjennom orgasmegarantien.

Gjør det ikke? Det står hvert fall en plakat om det i butikken, det er jeg 100% sikker på. Men kanskje det er i andre tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i teorien bytter de ikke itime leker, men via orgasmegarantien og hvis produktet har en feil du ikke ser før du har åpnet pakningen så bytter de mot kvittering. Skal ikke være noe problem. :) Hvis du kommer tilbake med den fort så skal det ikke være noe problem

skriveleif

Endret av Anuket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det ikke? Det står hvert fall en plakat om det i butikken, det er jeg 100% sikker på. Men kanskje det er i andre tilfeller.

Selvfølgelig gjelder det ikke når du får en ødelagt vare! :) Du kan bytte den innen 30 dager om du ikke får orgasme, og da må du jo ha brukt den først. Om du kan få pengene tilbake på denne garantien vet jeg ikke, men hvis det er feil på varen burde det ikke være noe problem. Oooog så tror jeg garantien bare gjelder leker som vibrerer om jeg ikke husker helt feil, så mulig de ikke bytter andre produkter.

Endret av Goldpanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det står på kvitteringen at de ikke bytter intime leker. Gjelder det når det er skade på produktet også`?

Det er forskjell på å bytte en vare fordi du vil ha en annen i stedet, og å klage på en defekt vare. Så klart kan du klage på den, og viser du fram kvitteringen skal det ikke være noe problem å få byttet den i en ny vibrator av samme slag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen, skal komme meg nedover løpet av de nærmeste dagene og få byttet varen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har byttet en BRUKT vibrator der. Den sluttet å virke etter en gangs bruk. Jeg gikk tilbake, og damen tok på seg latexhansker og sjekket om den virket og ga meg en ny. Hun var veldig grei og det var overhodet ikke så flaut som jeg hadde trodd det skulle bli!

:)

Bare bytt den, du :) Det går nok bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...