Gå til innhold

laser på barten?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen irriterende tuster som popper fram altfor ofte på overleppen. har prøvd napping og voksing og syns det bare har blitt verre, mer tuster. hva hjelper???

laser, jevnlig voksing?hva voks? er så irriterende, blir små stresset i dagslys pga dette, ikke noe særlig. noen som har prøvd laser??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du er bleik å har ordentlige tykke mørke hår er både laser og elektrolyse mulig. hvis du er olivenfarga i huden eller mørkere og hårene ikke er ordentlig tykke og mørke, hadde jeg satsa på elektrolyse. med elektrolyse kan man ta omtrent alle hårtyper uansett hudfarge, å så er det vanligvis ikke like dyrt som laser. elektrolyse gjør du hos hudpleier.

Skrevet

Jeg har prøvd laser. Har en mørk bart på overleppa som viser godt. Prøvde laser for 3-4 år siden uten hell. hadde ganske mange behandling men det forsvant ikke, bare lommeboka ble tømt. Betalte 1000 kr gangen ! Har prøvd voks men fikk store sår, Nå bruker jeg en hårfjerningskrem for ansikt. Hårene forsvinner men jeg reagerer på kremen, blir veldig rød går over etter en 1-2 dager Holder godt også. Men det er mye billigere enn laser. har du lyse hår så vil ikke laseren ta dette like bra som mørkt hår. Hvis du ikke har særlig mye vil jeg heller anbefale andre type måter og fjerne det på. For laser er dyrt.

Skrevet

Venninnen min har tatt elektrolyse på sjegget sitt, 4 behandlinger så var det borte. Dette var 12 år siden og det er fremdeles like glatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...