Gjest Bilde Skrevet 26. oktober 2003 #1 Skrevet 26. oktober 2003 Holder på å lage hjemmeside i frontpage. Lurer på følgende : Når jeg legger inn bilder på hjemmesida mi vil jeg lage klikkbare bilder. Og det som er viktig for meg er at når jeg trykker på bildene og får opp Explorer med det store bildet, er at jeg vil at vinduet i Explorer skal være akkurat lik størrelsen på bildet ? Liker ikke digre vinduer med ett enkelt bilde i ene hjørnet Hvordan gjør jeg det ? Eller ordner det seg selv ?
Retz Skrevet 26. oktober 2003 #2 Skrevet 26. oktober 2003 Da har du i hvert fall to muligheter for å komme et stkke på vei. Dette vil ikke endre størrelsen på explorervinduet, men du kan lage det hele litt penere å se på. Den ene muligheten er å laste ned et galleriprogram, med ulike templates for bakgrunnen til bildene. Personlig valgte jeg å løse dette problemet med å lage bakgrunnssider til alle bildene. Ville ikke bruke galleri pga at jeg kun ønska å sentrere bildet, pluss en helt enkel, ensfarga bakgrunn. Det finnes sikkert flere måter å gjøre dette på, avvent litt og se om du får flere svar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå