Gå til innhold

Foreldre burde ikke sende sms!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.... sliter med denne "LOL" jeg også, har bare skjønt at det er noe morsomt :-)

Skrevet

He he he. auda...... ja ja leksa lert :)

Skrevet

Haha, det minner meg om den gangen jeg skrev en SMS til far fordi han skulle hente meg på toget, og jeg informerte han om når det var inne. Ikke så veldig mobilkyndige far svarer: fint. MAMMA KOMMER

Skrevet

Hehe... Jeg fikk denne meldinga av mammma: "Hvordan går det med farfar? :) Hørte han var veldig dårlig igjen :D "

Ikke veldig flink med bruk av smileys, altså...

• Liker 1
Skrevet

Uff, hehe.

Her er flere eksempler på det samme.

:ler:

Skrevet

hehe, min mor på 72 år får panikk hvis noen sender henne en sms, fordi hun husker ikke hvordan man LESER meldingene og må ha hjelp til det, og husker i allefall ikke hvordan hun svarer...

Skrevet

Ha ha, skulle vært en egen tråd hvor folk fortalte sine sms tabber... sikkert et del av de! :fnise:

Gjest youlookslashy
Skrevet

Moren min svarer "ok" på alle tekstmeldinger hun. f.eks "Når er det middag idag?" "ok"

så begynte vi å svare OK på tekstmeldinger fra hun og... Da var det plutselig andre boller...

• Liker 1
Skrevet

Hehe! Jeg hørte om en som trodde OMG betydde omgangssyke.

• Liker 3
Skrevet

Hehe! Jeg hørte om en som trodde OMG betydde omgangssyke.

Hahahahaha, fantastisk! :ler:

Mamma er ikke så ille på SMS, men var fæl til å bruke fjortisspråk en stund (koz, klemz, j, d, denlags). Grøss.

Skrevet

Jeg er glad for at mamma ikke vet at det er noe som heter SMS-språk engang. Her skrives alt rett ut i klartekst, med korrekt tegnsetting og hele pakka. Det er over normalen. :)

Gjest Heloise
Skrevet

Haha så mye morsomt :P

Min mor bruker "lol" innimellom, men det er fordi vi spiller online sammen så hun -vet- hva det betyr... Ellers er hun er racer på sms.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Ingen av foreldrene mine kan sms språk. Pappa skriver bare ja, ok, nei eller korte rett til saken greier. Mamma skriver litt på dialekt da, men det får hun lov til : p

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hahaha!

Dad. "Wanna get frisky at walmart tonight?"

"Whaaaat? please tell me that was meant for mom. And even still, yuck!"

Dad: "I meant friskies cat food for the cat, tonight at walmart."

Herreminhatt :fnise: Ekkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...