Gå til innhold

Viruskontroll - hvordan skaffe meg det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lisensen på viruskontrollen min utløper nå, og jeg vet ikke hva jeg gjør for å anskaffe meg ny. Jeg vet at jeg kan laste ned fra nettet, men jeg fikk nesten bakoversveis da jeg så hvor mye det koster pr år.

Nå lurer jeg på om det er noen som kan tipse meg om hvor og hvordan jeg skaffer meg billig og bra virus/nettkontroll!

På forhånd takk!

Kverula

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høyskolen i Oslo ga ut gratis Norton til alle sine studenter, kanskje det er sånn på andre høyskoler også??

Skrevet

Vi fikk også gratis internettabonnement med viruskontroll fra høgskolen, men det er ett år siden nå, og lisensen min utløper i disse dager.

Er det ingen her som har viruskontroll som kan fortelle meg hvordan dere skaffet dere det, og hvor mye det koster pr år?

Jeg holder nå på å laster ned Norman internettkontroll for en mnd's prøve. Det koster 750,- pr år, noe jeg syns er litt dyrt...Men det er mulig at det bare er jeg som er litt gnien...:lol:

Og forresten, er det helt trygt å betale over internett... :roll: Jeg er så skeptisk til det...selvom jeg bruker nettbank til vanlig. Er veldig lei å legge ut kortnummeret mitt. Og det må jeg visst for å bestille Norman...

Hjelp meg litt da, folkens! :D

K

Skrevet
Høyskolen i Oslo ga ut gratis Norton til alle sine studenter, kanskje det er sånn på andre høyskoler også??

Når skjedde dette?

Jeg har vært student der i tre og ett halvt år nå, og ikke hørt noe om dette...

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det ikke bare til å reinnstalere antiviruset da og deretter få en ny ugangsdato? Trodde jeg vertfall.... :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har brukt AVG Anti-Virus i et par år, og har bare gode erfaringer med det. Versjon 6 er gratis for privatpersoner, og kan lastes ned her.

Du må fylle ut et skjema med e-post-adresse, for lisensnøkkelen blir sendt pr. mail. Den kommer umiddelbart etter at du har fylt ut skjemaet.

Skrevet

Er ikke så fryktelig lenge siden. Les om det her

Skrevet

Takk for tips!

Jeg tror ikke jeg kan reinstallere Norman siden det var et tilbud som skulle gjelde ett år. Jeg har viruskontroll - ikke misforstå meg - men etter lisensen utløper kan jeg ikke oppgradere den - og da har det jo ikke så mye verdi etterhvert som tiden går og nye virus kommer til...

Jeg skal prøve AVG som gjest tipset om - flere som har erfaringer med denne viruskontrollen?

K

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...