Gjest så lei Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Er så deppa over å ha en helt normal penis etter å ha lest litt av hvert her inne på forumet! Jeg tror jeg begynner å bli overdrevet fokusert på penis størrelse.... Det "svir" når jeg tenker på at jeg aldri kommer til å klare å "fylle opp" en kvinne med mine ca 12cm i omkrets:( Jeg har lyst til å kjenne en trang fitte og masse friksjon, men det får jeg vell aldri oppleve kanskje? Men har et lite håp om at det finnes kvinner der ute som syntes 12cm i omkrets er mere en bra nok, men jeg har jo fått inntrykket av at de aller fleste kvinner liker å bli fylt opp og at man da trenger minst 14-16cm? Livet er så fuckings urettferdig, vet dere det??? Gidder ikke dette mere; men blir jo litt teit å dra til psykolog siden man syntes at tissen sin er for tynn:/ Og dette er ikke noe tulle tråd, jeg sliter seriøst med disse tankene her..og ja, jeg vet at det er tragisk!
Gjest HunterLady Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Tror virkelig ikke du trenger å bekymre deg. Har du fått klager eller er dette bare noe du antar? Jeg er sikker på at du vil oppleve stramming rundt penisen din, det finnes jo tross alt andre hull enn vaginaen og masse jomfruer rundt omkring.
Gjest KateW Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Jeg har aldri møtt en penis som ikke fyller meg opp. Jeg må jo jobbe med meg og mine muskler, for å få glede av penisene:) 1
Gjest Nadezhda Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Enig med KateW. Om man ikke blir fylt opp av en normal penis, er det på tide å oppgradere treningsregimet sitt. 1
Personlig12 Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 Du vet at en jentes vagina er kun ca 9 cm sant?
HopelessFear Skrevet 16. februar 2011 #6 Skrevet 16. februar 2011 Om hun ikke er trang, så er det ikke deg det er et problem med, men treningen hennes. 1
Stefan Skrevet 16. februar 2011 #7 Skrevet 16. februar 2011 Kvinner kommer i alle størrelser og fasonger de også, akkurat som oss menn. Som nevnt før her, er det ikke hos deg problemet ligger om 12 cm omkrets ikke holder. Dumpes du grunnet størrelsen, burde du bare være glad for å ha unngått en kule. Dette er uansett ingen partner du vil ønske deg. Som oftest er de langt fattigere seksuelt også... Så mann deg opp. Det er noen der ute som vil være mer enn fornøyd med det du kan tilby.
juliane Skrevet 16. februar 2011 #8 Skrevet 16. februar 2011 Slutt å les penistråder på KG, det er bare folk som er overdrevent interessert i sånt som svarer der. Det gjenspeiler ikke virkeligheten i det hele tatt! Jeg har null ide om hvor stor en penis på 12 cm er, men jeg vet at jeg har mye bedre sex med samboeren min enn jeg hadde med eksen, fordi eksen var for stor.
Gjest ts Skrevet 16. februar 2011 #9 Skrevet 16. februar 2011 Tror dere sier dette bare for å trøste meg jeg? Men men, den er i hvertfall lang nok tror jeg, ca 16cm
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #10 Skrevet 16. februar 2011 Det gjør det så absolutt! Hadde senest sist helg tak i ei som var rekordtrang. Kanskje ikke noe rart siden hun var tilnærmet urørt. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #11 Skrevet 16. februar 2011 12cm i omkrets sier du? Mulig jeg roter her men, jeg lurer da på, hvordan har du målt? Fra den ene siden til den andre? Det er iallefall slik jeg forstår det når jeg leser her, men som sagt godt mulig jeg tenker feil. For i såfall om det er slik du har målt, så skjønner jeg virkelig ikke hvordan i all verden du skulle få inn tissen din i en sjede i det hele tatt... Men, for all del rett på meg om jeg tenker helt feil her.... 12cm bred penis liksom.... hallo...
Gjest Illiya Skrevet 16. februar 2011 #12 Skrevet 16. februar 2011 Slutt å les penistråder på KG, det er bare folk som er overdrevent interessert i sånt som svarer der. Det gjenspeiler ikke virkeligheten i det hele tatt! Jeg har null ide om hvor stor en penis på 12 cm er, men jeg vet at jeg har mye bedre sex med samboeren min enn jeg hadde med eksen, fordi eksen var for stor. Hahaha, er det mulig??? Den er nok så stor som 12 cm
Gjest Illiya Skrevet 16. februar 2011 #13 Skrevet 16. februar 2011 12cm i omkrets sier du? Mulig jeg roter her men, jeg lurer da på, hvordan har du målt? Fra den ene siden til den andre? Det er iallefall slik jeg forstår det når jeg leser her, men som sagt godt mulig jeg tenker feil. For i såfall om det er slik du har målt, så skjønner jeg virkelig ikke hvordan i all verden du skulle få inn tissen din i en sjede i det hele tatt... Men, for all del rett på meg om jeg tenker helt feil her.... 12cm bred penis liksom.... hallo... Liksom....hallo.... Omkrets er ikke det samme som bredde! Hvor var du i mattetimene på skolen???
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. februar 2011 #14 Skrevet 16. februar 2011 Er så deppa over å ha en helt normal penis etter å ha lest litt av hvert her inne på forumet! Jeg tror jeg begynner å bli overdrevet fokusert på penis størrelse.... Det "svir" når jeg tenker på at jeg aldri kommer til å klare å "fylle opp" en kvinne med mine ca 12cm i omkrets:( Jeg har lyst til å kjenne en trang fitte og masse friksjon, men det får jeg vell aldri oppleve kanskje? Men har et lite håp om at det finnes kvinner der ute som syntes 12cm i omkrets er mere en bra nok, men jeg har jo fått inntrykket av at de aller fleste kvinner liker å bli fylt opp og at man da trenger minst 14-16cm? Livet er så fuckings urettferdig, vet dere det??? Gidder ikke dette mere; men blir jo litt teit å dra til psykolog siden man syntes at tissen sin er for tynn:/ Og dette er ikke noe tulle tråd, jeg sliter seriøst med disse tankene her..og ja, jeg vet at det er tragisk! Eh er 12 cm i omkrets lite?...
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2011 #15 Skrevet 16. februar 2011 12cm i omkrets sier du? Mulig jeg roter her men, jeg lurer da på, hvordan har du målt? Fra den ene siden til den andre? Det er iallefall slik jeg forstår det når jeg leser her, men som sagt godt mulig jeg tenker feil. For i såfall om det er slik du har målt, så skjønner jeg virkelig ikke hvordan i all verden du skulle få inn tissen din i en sjede i det hele tatt... Men, for all del rett på meg om jeg tenker helt feil her.... 12cm bred penis liksom.... hallo... Omkrets og diameter er to forskjellige ting.
juliane Skrevet 16. februar 2011 #16 Skrevet 16. februar 2011 Hahaha, er det mulig??? Den er nok så stor som 12 cm Jeg vet jo hvor langt 12 cm er, men jeg klarer faktisk ikke å se for meg hvor stor en penis som er 12 cm i omkrets er, nei. Kanskje fordi jeg ikke har vane for å måle peniser.
Gjest Illiya Skrevet 16. februar 2011 #17 Skrevet 16. februar 2011 Tror dere sier dette bare for å trøste meg jeg? Men men, den er i hvertfall lang nok tror jeg, ca 16cm Mannen min er omtrent sånn som deg, og han fyller meg godt opp! Synes han er akkurat passe, hadde han vært større, hadde han vært for stor. Akkurat passe gir mest nytelse for kvinnen, for da kan vi slappe av og ikke være redd for at det blir vondt, så det er ikke så bra å være for stor heller.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. februar 2011 #18 Skrevet 16. februar 2011 Jeg vet jo hvor langt 12 cm er, men jeg klarer faktisk ikke å se for meg hvor stor en penis som er 12 cm i omkrets er, nei. Kanskje fordi jeg ikke har vane for å måle peniser. Jeg har ikke snøring på cm og omkrets og sånn. Særdeles dårlig i matte. Er det noen som kan tegne å illustrere på et vis?
Gjest Illiya Skrevet 16. februar 2011 #19 Skrevet 16. februar 2011 Jeg vet jo hvor langt 12 cm er, men jeg klarer faktisk ikke å se for meg hvor stor en penis som er 12 cm i omkrets er, nei. Kanskje fordi jeg ikke har vane for å måle peniser. Trenger ikke å måle peniser for å finne det ut, det holder med et måleband for å se det for seg. Eller du vet jo hvor mye en cm er sånn ca, så du skulle greie å se det for deg uten måleband også
Gjest Illiya Skrevet 16. februar 2011 #20 Skrevet 16. februar 2011 Jeg har ikke snøring på cm og omkrets og sånn. Særdeles dårlig i matte. Er det noen som kan tegne å illustrere på et vis? Kjære deg....er det mulig?? Bruk et måleband. Hold fingern på 12 cm. Deretter holder du det sammen til en runding(!), med 12-cm og der hvor målebandet starter....er det så vanskelig? Hvordan greier du deg sånn ellers i hverdagen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå