Gå til innhold

Frustrerte fruer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så du forrige episode? Da kom det fram at en sykepleier hadde forbyttet Juanita ved fødselen. Dette fikk Carlos vite, men ville ikke fortelle det til Gaby. Det var nok det han fortalte nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Fordi han fortalte Gaby om at datteren deres ble byttet under fødselen... altså at junita(eller hvordan det skrives) ikke er deres biologiske datter...

Så hun ble sint/lei seg pga dette... Lurer på hva som skjer videre!

Det var en sykepleier som lå for døden sist episode som innrømte at hun hadde ved en feiltakelse klart å bytte om navnebånda på babyene så dem fikk med seg feil datter hjem :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å sette seg inn i en slik situasjon? Jeg vet ikke hvordan i all verden jeg hadde reagert om jeg hadde født et barn, og hatt det barnet i 8-9 år, også skulle det vise seg at det ikke er mitt barn biologisk sett. Jeg hadde vært mest redd for at de andre foreldrene kanskje ville tatt fra meg barnet jeg så på som mitt, men jeg aner ikke hvordan jeg hadde reagert.. Et "lite" sammenbrudd kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juanita er ikke deres datter likevel. Det skjedde en forveksling på sykehuset da hun ble født.

Oj. jeg er bare veldig treig til å svare jeg ;)

Endret av Rosa Pute
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på vei inn hit for og spørre hvorfor Gaby gråt. trodde at det ikke hadde gått bra med Junita likevel :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hva som skjer fremover ja... Stakkar.

Men når vi snakker om den gjengen der... Hvorfor får vi aldri se den andre datteren deres? For de har jo en som er yngre også, har de ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rope: Hæ? Hæ? Hæ?

Har FF begynt igjen? Ny sesong?

Jepp, 2. episode i dag tror jeg det var..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet iht. KGs regler:

* Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Phaedra,mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er den samme Carlos i denne sesongen også sant? Han så så annerledes ut..?

Sikkert fordi han har tatt skjegge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert fordi han har tatt skjegge :)

Og blitt slankere tror jeg. Ble helt annerledes jo...

Synes han var finere før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor laster dere ikke bare ned frustrerte fruer? Da slipper dere å vente i en uke mellom hver gang.

Den yngste datteren heter Celia. Hun er ikke noe særlig og har ikke så stor rolle i serien som Juanita. Ikke at det gjør noe. De gangene hun har vært til stede har hun ikke sagt et pip, så meningsløst at hun er med i serien.

Carlos er den samme. Han har bare tatt skjegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet iht. KGs regler:

* Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Phaedra,mod

Hvorfor laster dere ikke bare ned frustrerte fruer? Da slipper dere å vente i en uke mellom hver gang.

Kanskje det her gir deg et hint? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carlos er den samme. Han har bare tatt skjegget.

Og, som noen nevnte, blitt slankere. Leste på et amerikansk nettsted at han har trimmet seg ned en god del kilo. :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...