Gå til innhold

Er operasjonen mislykket?

Fremhevede innlegg

Gjest Lillemeg
Skrevet

Mitt barn ble operert for utstående ører for 2 uker siden. Inngrepet gikk som smurt, og barnet har ikke hatt noen plager eller vondet i etterkant.

Problemet er at når stingene skulle fjernes etter 1 uke, klapper ørene sammen og fikk samme fasong som tidligere, om ikke ørlite værre:( Dette er jo særdeles uheldig, og jeg frykter at inngrepet var mislykket selv om jeg ikke har fått noe konkret svar av kirurgen.

Han anbefalt 6 nye uker med bandasje på natten og stramt pannebånd på dagtid.

Noen som har noen erfaringer med tiden etter en slik operasjon? Vil resultatet være synlig rett etter at stingene er fjernet, eller trenger det litt tid på å gro seg til?

Setter pris på om du deler din erfaring med meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt barn ble operert for utstående ører for 2 uker siden. Inngrepet gikk som smurt, og barnet har ikke hatt noen plager eller vondet i etterkant.

Problemet er at når stingene skulle fjernes etter 1 uke, klapper ørene sammen og fikk samme fasong som tidligere, om ikke ørlite værre:( Dette er jo særdeles uheldig, og jeg frykter at inngrepet var mislykket selv om jeg ikke har fått noe konkret svar av kirurgen.

Han anbefalt 6 nye uker med bandasje på natten og stramt pannebånd på dagtid.

Noen som har noen erfaringer med tiden etter en slik operasjon? Vil resultatet være synlig rett etter at stingene er fjernet, eller trenger det litt tid på å gro seg til?

Setter pris på om du deler din erfaring med meg:)

Når jeg tok operasjon for utstående ører,da jeg var 18,gikk jeg med bandasje 1 uke og fikk fjernet den på det lokale legekontoret(stingene forsvant av seg selv),og gikk deretter med pannebånd noen uker.

Da jeg så meg i speilet rett etter å ha fjernet bandasjen var ørene ganske store,røde og "forslått",men jeg så tydelig resultatet. De satt ikke helt inntil hodet slik jeg hadde håpet men det var tydelig forbedring. Tar nok litt tid før de er helt som før.Vet ikke om jeg er så mye til hjelp,men det er min erfaring :)

Gjest Lillemeg
Skrevet

Takk for svar Ninafrøken :jepp:

Er så redd operasjon har vært forgjeves, men må vel kanskje smøre meg med tolmodighet..

Noen flere som har erfaring med dette?

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...