-Fiona- Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Hender det seg dere opplever at horoskopet deres stemmer? Leser det sjeldent, men gjorde det i dag og dersom det skulle finne på å stemme blir jeg så glad Tar i mot linker til bra horoskopsider med takk
Tears.of.the.Sun Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Hmm, hva er egentlig sjansen for at det stemmer når en kvinne som sitter foran en PC-skjerm og har skrevet ned fantasiene sine og lagt til generelle ting som skjer 90% av de som leser horoskopet, i håp om å tjene penger? Hvis du er heldig så kan det jo stemme èn eller annen gang.
Gjest Raina Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Horoskopet mitt stemmer oftare enn det er feil. Er veldig få dagar der det ikkje skjer noko av det som står i horoskopet. Tykkjer denne sida er ganske bra på horoskop: http://www.astro.com/
Tingo Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 Hender det seg dere opplever at horoskopet deres stemmer? Når noe går meg imot så tenker jeg at det sikkert har stått i et eller annet horoskop. Greit å ha noe å skylde på. Stjernene er ute etter meg. Nå er det noen måneder siden sist jeg leste horoskopet mitt, og enda noen måneder før der igjen, og så videre, så jeg leste det nok antakelig ikke den gangen det stemte. Typisk min flaaaaaaaaks 1
Meaty Skrevet 15. februar 2011 #5 Skrevet 15. februar 2011 Hender det seg dere opplever at horoskopet deres stemmer? Ja, det hender ofte. Og er det ikke utrolig dere, andre folks horoskop stemmer også på meg! 1
Gjest Adera Skrevet 16. februar 2011 #6 Skrevet 16. februar 2011 Eg leser sjeldent horoskop, men som oftest stemmer det ikkje.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #7 Skrevet 23. februar 2011 Leser det hver eneste dag for morro skyld.Av og til stemmer det og andre ikke.
MissStiles Skrevet 23. februar 2011 #8 Skrevet 23. februar 2011 Jeg leser også horoshop hver dag. Bare for moro skyld. Tenker ikke så mye på om det stemmer eller ikke.
Gjest imli Skrevet 23. februar 2011 #9 Skrevet 23. februar 2011 Les skjelden horoskop. Viss eg gjer det, er det jo så generelt at det kan passe på alle.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #10 Skrevet 23. februar 2011 stemmer nok mest sansynlig ikke nei...
Gjest Heloise Skrevet 23. februar 2011 #11 Skrevet 23. februar 2011 Jeg har inntrykk av at de fleste horoskoper er så generelle... Jeg leser det ikke, har bare sett på de innimellom. Jeg er mer interessert i personlighets/parhoroskoper selv Ikke de som "liksom" skal forutsi fremtiden. Men har kjøpt noen horoskopbøker til min mor når jeg er ute og reiser, og smugtittet litt. Blir mye vissvass for meg 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå