Gå til innhold

Hurtta Pro varmedekken


crazyforgum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er veldig fornøyd med dekkenet, og Hurtta generelt! Hunden min har ikke underull og holder varmen i 20- med den. Sitter veldig fint og veldig greit med reflekser på sidene. Ser jo ganske stillig ut også:) Anbefales på det sterkeste. Har forsøkt en del dekken, men er mest fornøyd med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett som jeg, eller det vil si hunden, bruker før og etter trening, og i bilen/på rolige turer når der er veldig kaldt. Vi har det også med på tur og bruker det når vi tar pauser. Når hunden skal være i bevegelse, synes jeg det virker for tykt og klumpete. I dyp snø setter det seg også snø i "pelsen" på kragen når hunden løper og det kommer snø inn ved forbeina.

Brukt som varmedekken (Og det er jo det det er til... ), er jeg veldig fornøyd. Ikke minst fordi det er enkelt å få på og av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at pro varmedekken ikke dekker alt under på hunden. Noen av dere som vet om Hurtta eller andre dekken som dekker alt av patter hos hunder, store hunder. Vet Katahdin har diverse, men de blir for små.

Så at Hurtta har to overaller, men ser ikke ut til at de dekker de bakerste pattene på tisper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Hurtta skal ha en fleeceoverall, som dekker hele hunden godt. Den er kjekk å ha under en Hurtta Pro. Nabohunden er gammel og fryser mye så den går med en slik fleeceoverall og et pro utenpå. Fleeceoverallen sitter veldig godt og dekker ned til labbene, hele magen og opp til hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen "unisex"-dekken/dresser dekker under hele buken av praktiske og temmelig åpenbare årsaker :ler:. Det er dessuten godt nok for de fleste hunder fordi de siste parene patter/ekstremitetene er beskyttet av lårene og pels på innsiden av disse når dekkenet dekker fra sidene. Katahdin er vel det eneste jeg vet om som skiller på hanhund og tispe, men de kan du vel også få spesialsydd? Evt. kan du sikkert få f.eks. Seleverkstedet til å sy et til deg vil jeg tro. Evt. formidle kontakt til noen som kan.

Endret av Leo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med dette dekkenet :jepp: Har en Bichon Frisè som er en snømagnet så dette brukes når det bare er kaldt og ikke når det er mye snø som kan sitte seg fast i pelsen. Dekkenet kan forresten kjøpes på Devinedog.se myyye billigere enn du får det her i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det ikke selv, men skal virkelig kjøpe det! Har bare hørt positive ting om de, og de ser jo bra ut også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...