Gjest nerak92 Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Kom over denne bloggen mens jeg kjedet meg en dag, hva synes dere om sånne blogger? Jeg synes denne var veldig morsom. De skriver om ting vi alle kjenner oss igjen i, men på en ekstremt morsomt måte! Hva synes dere? Link til bloggen: www.xoxfiles.blogg.no
FoxyFish Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 For å være helt ærlig, så synes jeg ikke det var noe ekstremt morsomt med den. Ganske masete og alt for fjortiss for min smak.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Hvorfor kan ikke folk bare si "jeg har en blogg, vil du se?" Dropp dette "ehm, venninna mi lurte sånn helt hypotetisk på atte.." 5
Eske Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 Jeg skjønner at du vil ha mange treff på bloggen din, men er det virkelig kult å "jukse" til seg treff uten å i det hele tatt få kommentarer eller feedback? Jeg personlig synes i alle fall ikke noe om den da den har dårlig språk og et barnslig preg. Og jeg er 19. 2
malene79 Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Her er faktisk en side som er kanon morsom og jeg anbefaler på det sterkeste. Garantert knising ihvertfall. http://lifesab.com Smask!!!
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 Kom over denne bloggen mens jeg kjedet meg en dag, hva synes dere om sånne blogger? Jeg synes denne var veldig morsom. De skriver om ting vi alle kjenner oss igjen i, men på en ekstremt morsomt måte! Hva synes dere? Link til bloggen: www.xoxfiles.blogg.no På generelt grunnlag er jeg veldig glad i blogger som skriver om episoder man kan kjenne seg igjen i. Jeg leser mange av disse, og blir like glad hver gang jeg oppdager en ny. Men jeg er kanskje en litt mer voksen målgruppe enn denne bloggen her.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #7 Skrevet 28. november 2011 Jeg syns ikke den virket noe morsom etter å ha tittet litt. Ganske uinteressant blogg som skriver om ting som de fleste andre skriver om. Beklager, hver sin smak Og alle skjønner at bloggen er din så hvorfor ikke skrive det med en gang!?
Ethereal Skrevet 28. november 2011 #8 Skrevet 28. november 2011 Jeg skjønner ikke en dritt av innleggene. Dårlig skrivestil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå