Gå til innhold

Morsom blogg?

Fremhevede innlegg

Gjest nerak92
Skrevet

Kom over denne bloggen mens jeg kjedet meg en dag, hva synes dere om sånne blogger? Jeg synes denne var veldig morsom. De skriver om ting vi alle kjenner oss igjen i, men på en ekstremt morsomt måte! Hva synes dere?

Link til bloggen:

www.xoxfiles.blogg.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være helt ærlig, så synes jeg ikke det var noe ekstremt morsomt med den. Ganske masete og alt for fjortiss for min smak.

Skrevet

Hvorfor kan ikke folk bare si "jeg har en blogg, vil du se?" Dropp dette "ehm, venninna mi lurte sånn helt hypotetisk på atte.."

• Liker 5
Skrevet

Jeg skjønner at du vil ha mange treff på bloggen din, men er det virkelig kult å "jukse" til seg treff uten å i det hele tatt få kommentarer eller feedback? Jeg personlig synes i alle fall ikke noe om den da den har dårlig språk og et barnslig preg. Og jeg er 19.

• Liker 2
  • 9 måneder senere...
Skrevet

Her er faktisk en side som er kanon morsom og jeg anbefaler på det sterkeste. Garantert knising ihvertfall.

http://lifesab.com

Smask!!! :yvonne:

Skrevet

Kom over denne bloggen mens jeg kjedet meg en dag, hva synes dere om sånne blogger? Jeg synes denne var veldig morsom. De skriver om ting vi alle kjenner oss igjen i, men på en ekstremt morsomt måte! Hva synes dere?

Link til bloggen:

www.xoxfiles.blogg.no

På generelt grunnlag er jeg veldig glad i blogger som skriver om episoder man kan kjenne seg igjen i. Jeg leser mange av disse, og blir like glad hver gang jeg oppdager en ny. Men jeg er kanskje en litt mer voksen målgruppe enn denne bloggen her.

Skrevet

Jeg syns ikke den virket noe morsom etter å ha tittet litt. Ganske uinteressant blogg som skriver om ting som de fleste andre skriver om. Beklager, hver sin smak :) Og alle skjønner at bloggen er din så hvorfor ikke skrive det med en gang!?

Skrevet

Jeg skjønner ikke en dritt av innleggene. Dårlig skrivestil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...