Dalila Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Jepp,here goes... Traff en hyggelig kar i helga. Han virket interessert og spurte om vi kanskje kunne finne på noe til uka. Jeg var imidlertid i det litt uavhengige hjørnet og ga vel ikke klare signaler på at jeg ville det. Vi endte likevel opp med å sitte og prate i flere timer. Nå derimot tenker jeg at jeg burde bli bedre kjent med han.. Vet han er litt sjenert/stille og rolig (han hadde drukket da jeg traff han), så jeg tviler på han tar kontakt. Er det feil av meg å kontakte han? Er det fremdeles slik at gutta skal ta initiativet...? kjenner at jeg er rusten, hehehehe. Ta et initiativ eller lene meg tilbake og risikere at dett var dett?
Gjest Fikira Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Dalila da...dette vet du svaret til selv, håper jeg.
Kosemose Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Godt spørsmål! Jeg har alltid ment at "den som intet våger intet vinner" osv, men samtidig syns jeg det virker som om gutter/menn aldri er for generte til å ta initativ hvis de virkelig virkelig vil. Du kan ikke få til å "dumpe borti ham" på nytt da? Og være litt mindre uavhengig...?
Kosemose Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 Dalila da...dette vet du svaret til selv, håper jeg. Betyr det at du kjenner Dalila fra før og syns hun er for klok til å stille sånne spørsmål? Selv den viseste blir usikker og teit når det kommer til dette med jente/gutt-opplegget
madison rose Skrevet 15. februar 2011 #5 Skrevet 15. februar 2011 kontakt ham! hadde ikke jeg tatt initiativet hadde jeg aldri blitt kjent med han som er samboeren min. han var veldig sjenert, og veldig glad og takknemlig da jeg tok kontakt det er kanskje en klisjé, men: du har ingenting å tape. lykke til!
Dalila Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2011 Ja, jeg lever i 2011 og synes vel at jeg burde ta kontakt med noen om jeg ønsker det Men hva synes gutta om det? Hva denne spesielle karen synes om det kommer jo an på hvilket inntrykk han sitter igjen med av meg selvfølgelig, men likevel... Er det "akseptert" å gjøre sånt, eller virker det "desp"? For ordens skyld så er jeg overhodet ikke desp, trives godt som singel etter mange år i et forhold, men han virker som en så hyggelig kar...
Dalila Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2011 Godt spørsmål! Jeg har alltid ment at "den som intet våger intet vinner" osv, men samtidig syns jeg det virker som om gutter/menn aldri er for generte til å ta initativ hvis de virkelig virkelig vil. Du kan ikke få til å "dumpe borti ham" på nytt da? Og være litt mindre uavhengig...? Viser seg at vi har bodd på samme plass, ikke særlig stor, i årevis, og aldri møttes, så å "dumpe borti" er dessverre ikke så lett... Kan gå år til neste gang... Hmmm...
lillekamille Skrevet 15. februar 2011 #8 Skrevet 15. februar 2011 Jepp,here goes... Traff en hyggelig kar i helga. Han virket interessert og spurte om vi kanskje kunne finne på noe til uka. Jeg var imidlertid i det litt uavhengige hjørnet og ga vel ikke klare signaler på at jeg ville det. Vi endte likevel opp med å sitte og prate i flere timer. Nå derimot tenker jeg at jeg burde bli bedre kjent med han.. Vet han er litt sjenert/stille og rolig (han hadde drukket da jeg traff han), så jeg tviler på han tar kontakt. Er det feil av meg å kontakte han? Er det fremdeles slik at gutta skal ta initiativet...? kjenner at jeg er rusten, hehehehe. Ta et initiativ eller lene meg tilbake og risikere at dett var dett? kjæresten min er å stille å rolig. Jeg tok iniativet for å finne på noe sammen med han. nå har vi vært ilag i 1 år snart:) bare kjør på, så slipper du å angre senere. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #9 Skrevet 15. februar 2011 Bare å kjøre på, har da ingenting å tape. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #10 Skrevet 16. februar 2011 Jeg synes man burde legge disse fordommene på hylla. Nå i år 2011 bør det være fritt frem for begge kjønn å ta kontakt.
MissStiles Skrevet 16. februar 2011 #11 Skrevet 16. februar 2011 Hvorfor skal ei jente ikke ta initativ? Er du interessert, så ta kontakt! 3
L. Kennedy Skrevet 16. februar 2011 #12 Skrevet 16. februar 2011 Tenk over hva du kan gå glipp av ved å ikke ta kontakt. Jenter kan helt klart vise mer initiativ, men det er gjerne større fallhøyde også, hvis han ikke er interessert. Så det er ikke uten grunn at jenter feiger ut og venter på at han skal make a move. Lykke til.
Vilma Skrevet 16. februar 2011 #13 Skrevet 16. februar 2011 Nei, ta kontakt!! Tenk hvis du går glipp av drømmemannen!!
Dalila Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #14 Skrevet 16. februar 2011 Hmmmm, har gjort et slags fremstøt, så får vi se om jeg får respons Valgte selvfølgelig å gjøre det på en måte der det kan dra ut i tid om jeg får svar... Eller han kan la være å svare. Det var luuuurt Så da henger jeg her og dingler litt
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #15 Skrevet 17. februar 2011 samtidig syns jeg det virker som om gutter/menn aldri er for generte til å ta initativ hvis de virkelig virkelig vil. Dette kan jeg fortelle deg er feil. Det hender jo at vi møter jenter som vi virkelig liker, men som vi på en måte gir slipp på allikevel hvis det ikke passer praktisk sett, eller om de virker uinteressert. Er ikke uvanlig at folk liker noen uten å gjøre noe med det. Hvis TS virket litt uinteressert når de først møttes kan det hende har "tok hintet", og gikk ut i fra at hun ikke likte ham så godt.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #16 Skrevet 18. februar 2011 Hvorfor skal ei jente ikke ta initativ? Er du interessert, så ta kontakt! Men vi hører jo alltid at om en mann/gutt er interessert så TAR HAN kontakt, samma hva liksom. Så i teorien er jo derfor ikke no vits for å´jenter å gjøre det. Så ergo, har man ikke hørt noe fra han er ha jo ikke interessert uansett Er det rart vi blir i tvil og spør? - ikke ts -
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 #17 Skrevet 18. februar 2011 Men vi hører jo alltid at om en mann/gutt er interessert så TAR HAN kontakt, samma hva liksom. Så i teorien er jo derfor ikke no vits for å´jenter å gjøre det. Så ergo, har man ikke hørt noe fra han er ha jo ikke interessert uansett Er det rart vi blir i tvil og spør? - ikke ts - Begge parter må vise interesse og initiativ. Men hvem og når spørs helt på hvilken banehalvdel ballen ligger på.
Gjest padawan Skrevet 18. februar 2011 #18 Skrevet 18. februar 2011 Så i teorien er jo derfor ikke no vits for å´jenter å gjøre det. jenter som hverken tar kontakt initiativ eller kontakt gir ikke inntrykk av at de er interisert så jeg synes en bør gjøre det uansett kjønn så lenge en er interisert.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2011 #19 Skrevet 18. februar 2011 jenter som hverken tar kontakt initiativ eller kontakt gir ikke inntrykk av at de er interisert så jeg synes en bør gjøre det uansett kjønn så lenge en er interisert. Støtter denne. Virker hun knapt halvveis interessert så tenker vi fort "jaja, får la henne være i fred da" og så går vi videre.
Strenge Frk.Gerd Skrevet 18. februar 2011 #20 Skrevet 18. februar 2011 Støtter denne. Virker hun knapt halvveis interessert så tenker vi fort "jaja, får la henne være i fred da" og så går vi videre. Enig her, utifra hva jeg har hørt av mine mannlige venner. Det gjelder for kvinner å vise interesse også, så mannen vet at det er trygt å respondere med samme interesse om ønskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå