Gjest Via Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Legen ringte meg , svarene på prøven viste seg å være svineinnfluensa , er livredd nå , har aldri hatt det før . Har du hatt det ? Er det farlig? Hva kan jeg gjøre for å komme over det? Vil bli frisk
Gjest Consensio Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Kjøp litt snop og masse drikke, pakk deg inn i teppe og legg deg på sofaen med noe bra på TV`n. Godt å pleie seg selv litt når man er syk
MiniMjau Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Det er en helt vanlig influensa, den bare dukket opp i norge for første gang i fjor. Det er ikke farlig med mindre du er i noen risikogrupper. det hadde nok legen sagt til deg. Legg deg ned og vær syk, ikke gå ut/på jobb før du er helt frisk.
stinemos Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 Barn og eldre er i risikogruppen. Tror ikke du trenger å være redd Gjør som foreslått over her. Snop og dyne er tingen for deg nå. God bedring.
Gjest Ts Skrevet 15. februar 2011 #5 Skrevet 15. februar 2011 Takk folkens:) Ligger godt innpakket , ble bare så redd navnet:/ Ts
HedvigR Skrevet 15. februar 2011 #6 Skrevet 15. februar 2011 God bedring Kjipt å ha influensa (har jeg i hvertfall hørt ), men er dessverre ikke så mye man kan gjøre bortsett fra å vente på at det går over.
Personlig12 Skrevet 15. februar 2011 #7 Skrevet 15. februar 2011 Jeg hadde det i fjor, satt lenge i. Men jeg overlevde, det gjør nok du også God bedring
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå