Frigg Skrevet 16. august 2011 #321 Skrevet 16. august 2011 Får gi meg noen gode tips du da? Hadde stoppeklokke på den andre, og den brukte jeg egentlig aldri.. Har lyst å trene i morgen, men med påbegynt bihulebetennelse, vondt hals og små-feber, så vet jeg ikke helt.. vil ikke gjøre det verre, men jeg vil trene! jeg vil teste ut klokka. Typisk når man først er komt inn i god treningsrutiner at sykdommen kommer snikende.. Ville nok ha tatt det litt med ro. Du kan trene, men lytt til kroppen din
janne84 Skrevet 16. august 2011 Forfatter #322 Skrevet 16. august 2011 Halsen og hodet er verre i dag, så tror nok ikke det blir noe trening, får fokusere på å komme meg gjennom seinvakta. Tar en tur til legen i morgen om det ikke blir bedre, bare for å få litt pencilin å bli kvitt dette her. Er jo festival til helga, starter opp torsdag med Lissie og Big bang
mia83 Skrevet 16. august 2011 #323 Skrevet 16. august 2011 Du er tøff som går på jobb når du er syk da.
Frigg Skrevet 16. august 2011 #324 Skrevet 16. august 2011 jeg fant stoppeklokka på pulsklokka. Tror jeg har lett gjennoma absolutt alt bortsett fra akkurat der du sa at det var Tusen takk!
janne84 Skrevet 16. august 2011 Forfatter #325 Skrevet 16. august 2011 Du er tøff som går på jobb når du er syk da. Jeg tenker at de fleste klarer å jobbe me litt feber og når man er pjusk, er bare å legge tilrette på en best mulig måte jeg fant stoppeklokka på pulsklokka. Tror jeg har lett gjennoma absolutt alt bortsett fra akkurat der du sa at det var Tusen takk! Hehe Har du noen tips til hva jeg bør kunne med klokka da?
janne84 Skrevet 16. august 2011 Forfatter #326 Skrevet 16. august 2011 Gått en tur på fjellet, pusta og pesa som en hvalross, men har iallefall bevegd meg litt.. Håper formen er på topp i morgen
Frigg Skrevet 16. august 2011 #327 Skrevet 16. august 2011 Jeg bruker egentlig bare klokka til å være sikker på at jeg forbrenner nok kalorier når jeg er på trening + at jeg ligger der jeg skal på puls både under kondisjon og intervalltrening. Akkurat den klokka har jo ikke så mye ekstra, men det er jo litt kult å koble den opp til din egen side på nettet og følge med der
janne84 Skrevet 16. august 2011 Forfatter #328 Skrevet 16. august 2011 Jeg har treningen "improve" ifølge den ska jeg forbrenne 2500 kcal denne uken, ligge 2t i sone 1, 2t i sone 2 og 1t i sone 3.. Skal bli tøft å ligge i sone 1 tror jeg, er jo ganske så lav puls det..
janne84 Skrevet 16. august 2011 Forfatter #330 Skrevet 16. august 2011 Hehe... sier ikke meg så all verden enda heller, men de forskjellige sonene er forskjellige puls-soner, sone 1 er lav puls osv osv..
mia83 Skrevet 16. august 2011 #331 Skrevet 16. august 2011 Det høres litt artig ut med sånn pulsklokke egentlig.
Frigg Skrevet 16. august 2011 #332 Skrevet 16. august 2011 Så rart at du skal trene to timer i sone 1. Det er jo hvilepuls + litt mer. I løpet av en treningsøkt så ligger jeg i sone 1 i ca 3 min tilsammen. Hmmm...må kanskje ta en ny fitnesstest og hviletest på klokka mi for å få den riktig...
janne84 Skrevet 17. august 2011 Forfatter #333 Skrevet 17. august 2011 Jeg har da ikke tatt noen av testene, kanskje det er grunnen? tenkte å ta de på søndag, ha det som fast test-dag. Herlig å tenke på at det kun er to dager igjen med jobb Skal ha feriedag på fredag siden jeg skal være røde-kors vakt på festivalen torsdag-lørdag. Vurderer fram og tilbake om jeg skal fare til legen, er hoven i halsen og er vondt å svelge, men i går steg jo formen utover dagen, tror jeg venter noen dager til å ser det an..
mia83 Skrevet 17. august 2011 #334 Skrevet 17. august 2011 Det er jo ikke sikkert at penicillin hjelper. Tror kanskje jeg ville sett det an litt. Men det kommer vel an på måten du har pleid å være syk på tidligere. Selv har jeg ALDRI hatt forhøyet CRP uansett.. Har aldri feber heller. Da skal jeg være skikkelig dårlig altså..
janne84 Skrevet 17. august 2011 Forfatter #335 Skrevet 17. august 2011 Ble legebesøk på meg, hatt feber store deler av dagen, så nå er det kur me apocilin.. Håper det funker fort! Var ingen problem å trene sa han, det var formen som bestemte.. Selv om den er litt små-elendig i dag, tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på en spinningstime, og heller ta en rolig time..
mia83 Skrevet 17. august 2011 #336 Skrevet 17. august 2011 Da synes jeg virkelig du bør ta en rolig time når du bruker penicillin.
janne84 Skrevet 17. august 2011 Forfatter #337 Skrevet 17. august 2011 Ser jeg at det ikke går så forlater jeg bare timen. Har fått sove i 20 min, utrolig hva søvn hjelper Nå er det møte på jobb om 15 min, så får hive meg rundt!
janne84 Skrevet 17. august 2011 Forfatter #339 Skrevet 17. august 2011 Takk søte Mia Trening unnagjort, og i h******* så travelt, merker godt at formen ikke er på topp, men den kommer tilbake! gjor godt å få svetta litt iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå