Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power

janne84

Anbefalte innlegg

Yeah!! fredag :digge: Har seinvakt , og tenkte meg på spinning45 etter jobb i dag.. Og jeg har myyyyye papirarbeid som egentlig bør gjøres, men som jeg tror jeg utsetter til neste uke.. Får heller være effektiv da, og sitte noen timer hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag var det peanøttkake, brownies, peanøtter, non-stop, to sorter is og sjokolade på pauserommet. Må ha vilje av stål for å stå imot noe slik, tok et lite kakestykke og 55 ss med is ;) må si meg fornøgd med det, jeg fråtset iallefall ikke. 45min spinning og 15 på på tredmøllen er unnagjort. Nå er det å stelle seg og fare ut til et vennepar å spise reker og spille amerikaner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..Jeg skulle bære isen ut av pauserommet, og da blei presset for stort, så da spiste jeg mens jeg gikk :gjeiper:

Har da ikke noe vilje når det kommer til M&M, så det har jeg fråtset i meg i kveld! å gud så nyyydelig det er :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er oppe ganske tidlig til at det er helg.. I dag kommer ei vennine, skal på fotballkamp også ut etterpå. Tenkte å få til ei treningsøkt før den tid, men klarer ikke å bestemme meg om det skal på bli en liten fjelltur eller om jeg skal fare å kjøpe meg joggesko og prøve meg på jogging. Jeg har alltid hatet jogging, men vil prøve å lære meg å like det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kjøp av joggesko, og rask gange\ lett jogg i en time, også gikk jeg hjem igjen. Er fornøgd med det :) SKAL lære meg å like å jogge!! :jepp:

Nå er det å stelle seg og få seg til byn og puben å begynne å drikke før kampen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jogging er egentlig ganske kjedelig og blæh.... i alle fall når man er i dårlig form :ler:

Men nå skal jeg og kjære ut en tur også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da kjekt med fotball.. Nå er molde ute og, heeeeeerlig!!!

Er potte tett, vondt i bihulene og halsen.. Er bare å hive innpå med is ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Mia..

Formen er bare blitt værre, feber i dag på jobb, møte på rådhuset med en haug med instanser.. Besøke FR etter jobb, har ikke møtt han siden amsterdam, så var koselig det. Spiste middag og dro hjem. Nå er det straks senga i håp om bedre søvn og form til i morgen.. Må få til ei treningsøkt og, har fått ny pulsklokka, polarft80 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

Da har du samme pulsklokke som jeg har :jepp:

Bra klokke, men savner noen funksjoner på den som f.eks stoppeklokka. Men ikke så ofte man trenger det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får gi meg noen gode tips du da? :)

Hadde stoppeklokke på den andre, og den brukte jeg egentlig aldri..

Har lyst å trene i morgen, men med påbegynt bihulebetennelse, vondt hals og små-feber, så vet jeg ikke helt.. vil ikke gjøre det verre, men jeg vil trene! jeg vil teste ut klokka. Typisk når man først er komt inn i god treningsrutiner at sykdommen kommer snikende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...