Gå til innhold

Dream lakris-is

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

swear1.gif De kan da ikke gjøre sånt når vi er så mange trofaste som elsker den! :regler:

Den opplysningen kjente jeg i mellomgulvet og nå har jeg offisielt trådt inn i en sørgeperiode

som kommer til å vare lenge. Neste gang jeg er i butikken, skal jeg lete til jeg finner min siste

boks med den beste lakrisisen jeg har smakt i mitt liv. Det bør kanskje skje fort...bu-hu... 148fs542321.gif

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ånden er villig men kjødet er skrøpelig! For å ikke bli altfor mye fristet har jeg prøvd å holde meg unna denne tråden. Salt lakris er min store svakhet og lakrisis er jo det beste som finnes!

I dag greide jeg ikke å la være å hamstre litt på grunn av nyheten om at isen skal gå ut. Her jeg bor finnes det fortsatt noe tilgjengelig. Var nylig innom en Rimi-butikk som hadde ganske mye igjen, men jeg sier ikke hvor den er!

Jeg fatter ikke hvorfor lakris-is ikke slår skikkelig an i Norge? I Både i Sverige og Danmark finnes det jo som småis, mens i Norge nytter det visst ikke. Den finske lakris-isen er den aller beste!

Skrevet

Pulveret? Veit ikkje, det er i ein slik hockeypulverliknande boks, men det står Raw lakrispulver utanpå, og er tydelegvis malt lakrisstang. veldig godt! Veit ikkje korleis den har komt i hus. :$

Er det dette pulveret du mener?

Det er veldig godt. Jeg bruker det selv til å lage lakris-is og fromasj.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nå har jeg vært innom alle butikkene som ikke ligger et hobbiteventyr unna og ikke funnet sporet av den. Jeg har før smakt vaniljeis med salte lakrisflak på. Er Dream-isen prinsipielt det samme?

Endret av Botch
Skrevet

Dream er youghurtis, hele isen er grå med flak og det er saus i midten

• Liker 1
Skrevet

Jaja, jeg spurte foreldrene mine om de kunne hamstre en boks til neste gang jeg er på besøk. :icon_lol:

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal ut og hande lakris-is nå! :)

• Liker 1
Gjest navnelapp
Skrevet

Er det dette pulveret du mener?

Det er veldig godt. Jeg bruker det selv til å lage lakris-is og fromasj.

Jepp! :)

• 1 år senere...
Skrevet

Nå spiser jeg vaniljeis med lakrissaus, anbefales!

• 4 år senere...
Skrevet

Jeg kjøpte en pakke med is-pinner med lakris-trekk for en stund siden. Det var bare ekkelt. Jeg har abstinenser etter dream-isen. Håper noen kan teste denne ut

Skrevet
3 minutter siden, MalloryK said:

Jeg kjøpte en pakke med is-pinner med lakris-trekk for en stund siden. Det var bare ekkelt. Jeg har abstinenser etter dream-isen. Håper noen kan teste denne ut

Jeg har heller ikke funnet en lakrisis som kan erstatte Dream. 

Har du forresten testet: 

https://www.diplom-is.no/produkter/royal-lakris1?nid=67658

Synes den er god, men det er ikke lakrisis. Det er vaniljeis med lakrissaus. 

Anonymkode: 4640d...37b

Skrevet
22 minutter siden, MalloryK skrev:

Endelig kommet den! Jeg har ventet og sett etter isen flere steder. 

Da jeg første gang leste om isen, stod det at den skulle bli tilgjengelig i august, så nå jeg har sett etter den siden begynnelsen av måneden. 

Gleder meg! 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Forundret.. said:

Brunost iskrem og kokossorbet virker sprøtt ut.. 😐

Smakte brunostisen deres. Veldig svak brunostsmak så blir ikke så sprøtt som det høres ut som.  

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Smakte brunostisen deres. Veldig svak brunostsmak så blir ikke så sprøtt som det høres ut som.  

Ok. Er ikke no brunostfan så jeg styrer unna den 😎

Skrevet
Just now, Chroma said:

Jeg leter og leter etter den, finner den ingen steder i Bergen :(

De skriver:

Soft Shaken kommer i begrenset opplag, og kan bare kjøpes hos Mix-kjeden, Deli de Luca, Esso og Shell. Den vil være bredt tilgjengelig på markedet i neste uke, men noen utsalgssteder har allerede fått iskremen i hus.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...